Wikipedia per Luften ne Kosove

Gjithqka rreth politikes..

Moderators: Beka Floyd, SadButTrue, bg82

Hosefinë

Wikipedia per Luften ne Kosove

Post by Hosefinë »

Nuk e di a e keni lexu najher qka permban shkrimi per Luften ne Kosove ne Wikipedia...veq mu dok e arsyshme me nda me juve kit hipokrizi.
Qe do pjese te shkputuna :

-KLA(UCK) attacks had suddenly intensified, centered on the Drenica valley area, with the compound of one Adem Jashari being a particular focal point. Days after Robert Gelbard described the KLA as a terrorist group, Serbian police responded to the KLA attacks in the Likosane area, and pursued some of the KLA to Cirez, resulting in the deaths of 30 Albanian civilians and four Serbian policemen.[23] The first serious action of the war had begun.

-The Serbs also continued their efforts at diplomacy, attempting to arrange talks with Ibrahim Rugova's staff (talks which Rugova and his staff refused to attend)

-The Račak incident, which involved the killing of 45 Albanians by Serbian troops on January 15, 1999, was the culmination of the KLA attacks and Serbian reprisals that had continued throughout the winter of 1998–1999. The incident was immediately (before the investigation) condemned as a massacre by the Western countries and the United Nations Security Council, and later became the basis of one of the charges of war crimes leveled against Milošević and his top officials

The province is administered by the United Nations despite its unilateral declaration of independence on February 17, 2008.

per ma shum....

http://en.wikipedia.org/wiki/Kosovo_War
AciDiuS

Re: Wikipedia per Luften ne Kosove

Post by AciDiuS »

une e di qe ne wikipedia shkrun kush don , kshtu qe ski qa ju bon shkie mo mas shumti qa munen me bo o me rrejt naj sen se o tu ju dal afati kadal dale :)
PRIZRENI 1878

Post by PRIZRENI 1878 »

po ka grupe te organizume qe merren fulltime me kit pune dmth propagande ne wikipedia. Ktu e ka mundesin kush te don me modifiku artikuj e nihere vllau i jem bash per qet punen e UCK- si e modifikojke, menihere ja nrrojshin, dmth si individ nuk munesh me kry pune, pos me u bo grup edhe me ndrrime me bo roje ;)
Evermore

Post by Evermore »

Paj tash` tu u bazu qe tuli njeri munet me qel user n`Wikipedia edhe me shkru cka ti konvenon atij... s`pom doket dicka qe me marr ngat zemres kjo puna e luftes n`Kosove...edhe qe e kan qujt grup terrorist UCK`n...
Hosefinë

Post by Hosefinë »

Paj Engjull po,ama kur pak dikush don mu informu hin nWikipedia mas leti.
Tash pe di qe so burim i besushem ama inati be daj...edhe so qaq leht me editu veq hajt.
darian

Post by darian »

Paj Engjull po,ama kur pak dikush don mu informu hin nWikipedia mas leti.
Tash pe di qe so burim i besushem ama inati be daj...edhe so qaq leht me editu veq hajt.
un menoj qe kur dikujt i intereson seriozisht ni dicka, ne ket rast lufta ne kosove, ai duhet me e dit ku munet me mar informacione te besushme. wikipedia si enciklopedi e lire permban informacione shum te randsishme qe te hyjn ne pune ne secillen sfere te jetes, ama ne rastin e konflikteve nderetnike per vet faktin qe osht enciklopedie e lire wikipedia definitivisht nuk osht burim i besushem i informacioneve.
kshtu qe nuk e shoh shum tragjike edhe nese ne wikipedia shkrun dicka jo te vertet per luften e kosoves. kto sene munen me i hi ne pune veq atyne badihavgjive qe e mysin kohen neper forume politike. ;p
Pandemonis

Post by Pandemonis »

e cka osht e pakjarte per hapsin e kesaj teme?