Feja e shqiptarit Shqiptaria?

Probleme, diskutime rreth shoqerise shqiptare. (dhe te huaj)

Nen-Forum: Politike, Teologji.

Moderators: Beka Floyd, SadButTrue, bg82

User avatar
AciDiuS
Moderator
Posts: 7206
Joined: Wed Mar 09, 2005 4:11 pm
Location: Free on Universe

Re: Feja e shqiptarit Shqiptaria?

Post by AciDiuS »

psy wrote:
AciDiuS wrote:
psy wrote:
AciDiuS wrote:qyre une nuk urrej , une nven te urrejtjes e kom ose ndjej keqardhje ose sja vari faree . E ni sen ta dish qe fatmirsisht shumica e shqiptarve jon till i pranojn fet ose spaku si urrejn , cfar do besimi qe kan ateist agnostik musliman ortodox etj etj , t'flasim per realitetin i cili egziston n'teren , jo n'boten virtuale ku neper internet hin e shahen badihavgjit e menojn qe po arrijn dikun . p.s ti shprehe urrejtje t'hapun ndaj krejt jo muslimanve Shqiptar .
Po de krejt LESH qashtu a po ? Po qishtu ta qet, se s'lexon po ja fut kot. N'bote virtuale po se po, po edhe historikisht haver historikisht, qka kane pre qyfat "shqiptare" muslimane, (sidmos ortodoks), nuk kane pre as grekt. Edhe po i urrejt Kçiren e Ignatin me loqken e zemres, kta edhe perkrahsat e tyne, edhe obligim n'fe e kom me jau hjek kryt. Qat soj t'krishterve duhet me i zhduke, pa e kqyr qfar gjuhe fole. A ata qe e palojne ja dijne hallin vetit qe jon pakice, jo.


Po ma qet ?? jo dosit spo ma qet as ntO . Qyre sod ku po jeton ne cfar realiteti po jeton , ti qitu ne boten virtuale po shprehesh lirshem se jasht e ki pak problem pos ne reth te ngushte :).Ferkat per fe kan egzistu mes raptive amo me intervale te shkurta kohore , deri sa e kan kutpu qe Gjaku i vllau vlen ma shum se gjaku i krejt arabis e i krejt turqis e i krejt srbis e i krejt greqis . Sod i ki gjall Muslimant e Camerise qe rrefejn per harmonin vllazerore qe e kan kalu me ortodoxt shqiptar qysh bajram e bozica i kan festu bashk , qysh jon masakru ortodox shqiptar t'cilt jon mundu ne ni mnyre apo tjetren me i ndihmu vllaznit e gjakut ,qysh jon ndi kur vllaznit ju kan bo "turq" e vet jon met "grek" , sod i ki gjall edhe ortodoxt shqiptar t'cilt greku si ka lan me kon shqiptar e tclit veq nshpi flasin shqip e tclit me padurim e presin diten e madhe ku camerija ka me fol apet shqip me Shqiptar !
po fakt qe po shprehna n'bote virtuale, se hala su shkru me u kalle naj lufte me kryqali, e nese kallet, aty jom. Harro qe tutna. Harro qe jom i pagum. Njeri paguhet me SULMU, e jo me u MBROJT. Edhe sa per rreth t'ngushte harro, ti e din qysh osht facebooku jem, edhe sa bohen share postimet/botimet mija, qe botoj n'tri-kater gjuhe, edhe a osht rreth i ngushte a i gjon. Nuk u dale kush hala me m'kundershtu prej kryqalive, se NUK SHTOJ KURGJO. Se komplet muslimanet jena n'DEFANZIVE prej ni grusht pakice 4%. Kçiren e Ignatin jo veq une, po secili muslimane me Sheriat e ka obligim me I HJEKE. Kta dy edhe sojin e tyne, qata katolik e ortodoks qe mendojne njejte si kta. Qata i urrej me krejt qenien, edhe nuk osht sen qe e mshefi. Kerkon tjeter, pa m'urrejt perpara, jo. Fute n'kry qe subjektiviteti jem osht krejt MBROTJES, karshi turrit qe e kane marr kta. Parameno tishin kon shumice qka kishin bo ? Edhe nuk kom urrejtje kolektive per ta, po per sojin e tipit Kçira e Ignati.

qka paske postu ti per raportet muslimane-ortodokse, besom qe kur t'bohesh musliman as me user tjeter ski me guxu me hi me lexu, se ka me tu dokt postim infantil.

oj porodice, qe apet se apet krejt po lidhet me postimin e mahershem : TI NUK JE TU PA LUFTE, se qitash ska lufte, edhe nuk ke lexu per krimet qe i kane kry ata. Nuk osht e thone me pas gjithe lufte, se nuk ka bota asi kapacitete humane, me pas gjithe lufte. Edhe mu/neve deri n'99-ten ma kane uru shkijet Bajramin, e une atyne Bozhiqin e m'kane jep vo se jom kon fmi, e veq me emen musliman. Po kur erdh 99-ta, a babo babo SKIDAJ MU GLAVU ARNAUTSKU. Edhe raportet muslimane-ortodokse qashtu jon kon/jon, ka periudha t'paqes edhe t'bashkejeteses, po hiq ma larg se 97-ta, qita ortodokst i ke pas me tre gishta perpjet midis Vlore. A e din pse ? Se e ka FENE E TADIQIT, he ta hongsha afersine me Islam ty. Qaq din qaq fole. E ka fene e Tadiqit edhe t'Papandreut, oj kabile. Mos kujto qe eksistenca e ortodokseve mrena kufinit t'Shqipnise u kon sen i deshirum per ta. Po Londra i ka nda qashtu, Çameria muslimane u met me Greqi e shume ortodokse me vlleh t'Epirit me Shqipni. Edhe sot e at dite, GREKOFILIA e tyne osht e vulosne per shtune e 700, edhe une i kuptoj pse, po ti smun i kupton pse, se menon qe ty si musliman nominativ qe je, t'dojne ma shume se grekun. O shkriju per ta, se nuk ta tuf rakin greku i vocerr jo.

http://www.gazetaexpress.com/?cid=1,18,39608

Tani po e shoh edhe vetë këtë gjendje në Kosovë. Po ndjehem i shqetësuar. Ne ortodoksët shqiptarë kemi ushqyer ndjenja të përbashkëta me popullin dhe me kishën serbe gjatë bombardimeve. Por edhe tani, këtu në Kosovë. Por, në të njëjtën kohë e ndiej një gëzim dhe kënaqësi të madhe këtu në Patrikanë dhe në Kosovë. Kjo e mirë është për serbët dhe Kishën e tyre. E di, dhe po e ndiej, Jerusalemin tuaj”, citon gazeta fjalët e mitropolitit Ignati.

e mos u bon naiv, me besu n'romanticizem t'leshit edhe me thone PO MORE JOM NGAT ISLAMIT. Ose me thon PO I KOM VLLAZNI, qata qe po u solidarizojkan me qata qe ma kane myt dikon t'aferm t'familjes. Nese t'pakten dikon t'largt ta kane myte shkijet, dije tash per shpirtin e tina, a duhesh me e pas VLLA IGNATIN A JO. Edhe mos thuj ka fole n'emen t'vet, se jo n'emen t'tij, po rrafsh e donile n'emen t'KREJT ORTODOKSISE, qysh pe sheh edhe vet.

edhe jo veq kjo, po as teorite raciste t'GJAKUT t'arabve, t'turqve, e t'shqiptarve qe i ke permen, per shtune e 700 skane me t'fute n'Islam. D.m.th, po mjafton me thone dikush ORTODOKST SHQIPTAR SNA DOJNE edhe ti me kcy me i sha turqt, arabt edhe krejt lindjen a po ? Edhe me dal n'rezon shka. Si ti shajsh komplet arabt edhe turqt aty nxine qe edhe Islamin, se arabt jon perhapsit ma t'mdhej t'ksaj feje gjate historise e poashtu osmant te na. Qishtu nuk hin n'Islam. Amo hiq, deri n'Kijamet. Se nuk ka as gjak turku, as shqiptari, as arabi, as kurrfare GJAKU KOMBETAR. Se flaka n'both me t'dal se nuk mun e din as ti as une as kerkush permi n'7-10 shoke kon e ki t'pare. Familjet me mbiemen Vllasaliu, Vllahiu, Vllasi, Vllahia (katuni n'Shale), masnej katuni Rumun n'magjstralen Peje-Prishtine jon mbiemna/vendbanime t'hershme vllahe. Me e njek logjiken tonde T'GJAKUT, duhet me i shku me i vra krejt kta, "SE SJON SHQIPTARE". Kombi nuk osht konstruksion i gjakut, po konstruksion POLITIK. Teorite e gjakut, jon teori fashiste t'Gobinaut e t'Malthusit qe e kane sjelle boten qitu ku osht sot. Epersi ndaj tjereve, nese ta merr menja me kon najhere n'Islam, ki veq me ni sen : ME FENE E PRANUSHME TE ALLAHU, E JO ME TEORI RACISTE.

se n'100 sene munesh me pas perparesi ndaj shkijeve : n'autoktoni, n'tradite, n'bese, n'mikepritje, n'humanitet, n'bukedhanje, e n'100 tjera me kon mrapa : n'shkence, n'teknologji, n'ushtri, n'politike, n'diplomaci, n'tradite shteterore. Edhe n'fund nacionalizimi del loje infantile "mahalle vs mahalle".

sa per krimet historike t'ortodokseve arvanite ndaj çameve, qe shkollohu prej vet autoreve/studiuesve çam. Tash ja je kah din ti ma mire per histori t'Çamerise, ja vet çamt viktima.

http://groups.yahoo.com/group/cameria/message/187

http://groups.yahoo.com/group/cameria/message/1412

http://groups.yahoo.com/group/Albemigrant/message/1318

http://www.zeriislam.com/artikulli.php?id=1211

http://permalink.gmane.org/gmane.politi ... eria/10780

http://shoqatacameria.blogspot.com/2008 ... rases.html

Hiqe prej menje qe ortodoksi bohet me muslimanin kunder ortodoksit, apo muslimani me ortodoksin kunder muslimanit. Nese veq bohet 1 rast i tille n'10.000 raste t'kunderta, atehere NUK JON N'FE T'VET ASNJONI, po n'tjeter ideologji (nacionaliste/komuniste/kozmpolite etj.), ose jon TRADHTARE T'FESE (dmth s'jon n'fe perkatese mo - rast qe teper zor ndodhe) a po mun ta rrok mo qit sen amonit ta kom. Ortodoksi rus prene çeçene. Ortodoksi shka prene boshnjake e shqiptare muslimane. Ortodoksi grek ka pre njejte osmane e shqiptare. Eh edhe ortodokst arvanite s'bashku me greke, kane vra : osman/turq, shqiptare muslimane, laze (grek t'islamizum), se kurgjo ma SPECIAL sjon t'marum as kta. Kape mo qito o GJUGASHVILL. O shpirt ARTISTI. Ortodokst arvanite nuk i ka vra e masakru greku, po ata vet jon kontribusit ma t'mdhoj t'krijimit t'Greqise (http://www.albasoul.com/modules.php?op= ... e&sid=1275), edhe jon asimilu se s'kane pas Kishe Kombetare, liturgji t'veten, gjuhe, e shkrim-kendim t'vetin. Nese me t'pre sot nuk munet ortodoksi, SHLYJE qe t'don, paveresisht qe fole shqip. Ama smun e kupton ti, se t'ka qi n'tru parolla e kryqalise.

ki n'qata linka shkrime, e msime, e SHKOLLIM per ty sa t'dush. Lopt me honger. Qe para se me hi n'Islam, mos me menu qe i ki vllazni insonjetin me fe t'Pavllit e t'Putinit.

Une skom lexu , kom pa dokumentar tu fol njerzt e gjall , musliman e ortodox t'cameris . p.s lexo pak per ferkat e komunitetit ortodox shqiptar qe i kan pas me grek kur u ardhe ne krye junatulla anastasi , muslimant shqiptar jon kon ata prej t'cilve ky komunitet ka kerku ndihme . E tash fuqit e mdha qe kan arrit me shti perqarje per shkak t'rujtjes ma tmadhe te interesave tortodoxis ai o tjeter muhabet .
User avatar
AciDiuS
Moderator
Posts: 7206
Joined: Wed Mar 09, 2005 4:11 pm
Location: Free on Universe

Re: Feja e shqiptarit Shqiptaria?

Post by AciDiuS »

Zgjedhja e Janullatos, bërryla, përplasje e këngë shqiptare”

» Dërguar më: 24/11/2010 - 14:40


Gilmana Bushati

Petrit Bidoshi, kryetar i Komitetit për Mbrojtjen e Autoqefalisë Ortodokse Shqiptare nga vitet 1992-1998, flet për "Gazeta Shqiptare" për detajet e ditës 2 gusht të vitit 1992, atëherë kur Hirësia e tij, peshkop Janullatosi mori drejtimin e Kishës Ortodokse Shqiptare. Sipas tij, situata për pak sa nuk shkoi në rrahje me grushte në mes të kishës. Ai tregon se kundërshtarët e Janullatosit në kishë nuk ishte 'një grusht njerëzish', por shumica e besimtarëve. Bidoshi thotë se Janullatosi u kurorëzua në hotel Tirana dhe jo në Kishë. Ai flet për ndryshimin e qëndrimit të drejtuesit të Kishës Autoqefale Ortodokse shqiptare të Bostonit, At Artur Liolinit, pasardhësit direkt të Nolit. Sipas tij, në këtë ndryshim qëndrimi ka ndikuar edhe ana materiale.

Zoti Bidoshi, ju ishit i pranishëm në ceremoninë fetare të kurorëzimit të Janullatosit si kryepeshkop i Shqipërisë më 2 gusht të 1992. Si ishte ajo ditë për ju?

Rastësisht e morën vesh që po ndodh diçka në kishë dhe shkojmë atje. Shohim që kishe kishte shumë grekë të ardhur nga Greqia. Në mesin e shqiptarëve ishte dhe deputeti Uran Butka, i komisionit parlamentar që merrej me çështjet e besimeve fetare, por nuk ishte aktiv, ai kishte ardhur për të parë. Ndërkohë, ne besimtarët e tjerë po prisnim të shihnim se çfarë do të ndodhte. Në një moment, dy njerëz të nderuar, anëtar të Komitetit për Mbrojtjen e Autoqefalisë, doktor Vokopola dhe profesor Nasho Bezhani, që të dy nga Durrësi, hynë në ajodhimë dhe i shpjegojnë Janullatosit se nuk mund të zgjidhej kryepeshkop, pasi ia ndalonte neni 16 i statutit të Kishës, miratuar në 1929. Ata i folën frëngjisht Janullatosit. Ata dolën të qeshur pas shtatë minutash dhe më thanë se ai nuk e dinte këtë gjë, dhe se nuk do të pranonte që të zgjidhej. Në fakt, shpreha habi për këtë, prandaj kërkuam një njeri që fliste greqisht. Nga njerëzit në kishë doli një profesor, Thoma Çomorra dhe një kompozitor nga Tirana. U thashë që të rrinë afër Janullatosit dhe njerëzve të tij, që të marrin vesh se çfarë po ndodhte, se dinakërisë greke nuk i dihej. Del Janullatosi nga ajodhima dhe grekët e duartrokitën, kur papritur pas 2-3 minutash fillon ceremonia për ta zgjedhur kryepeshkop. Rregulli ishte që të thoshim anaksios, nëse kryepeshkopi nuk ishte i dëshiruar për besimtarët, dhe ne ashtu thamë, tre herë, në këtë pikë, ceremonia duhesh anuluar. Por, grekët filluan të këndojnë këngë greke dhe ne nga ana jonë filluam të këndojmë këngë patriotike, deri edhe himnin e flamurit e kënduam.

Por nga ana tjetër pretendohet se kundërshtarët kanë qenë pak veta, madje kanë akuzuar se kanë qenë edhe myslimanët që e kanë prishur ceremoninë?

Nuk është e vërtetë që ishim një grup njerëzish. Ne ishim shumica dërrmuese të pranishëm në kishë. Madje në një moment, si për të treguar se ishim të vendosur, u kapën të gjithë përkrahu ndërsa këndonim. Atëherë ishte ende gjallë patriotizmi, nuk është si sot, që nuk ka patriotizëm fare. Ndërsa një djalë i gjatë nga familja Zaharia, po rrinte me shpinë, prapa krahëve të mi. I thashë që të kthehej, por ai më tha se do të ruaj se këtyre grekëve nuk i dihet. Situata u acarua shumë. Në një moment një prift grek, mbështetës i Janullatosit, vjen nga ana e djathë, pikërisht te litarët ndarës. Ai e tërhoqi nga krahu një besimtar, një djalë i ri, por ai me atë dorë që kishte nofullave dhe e hodhi tej te grekët. Nuk u bë më përplasje. Në vazhdonim të këndonim këngë patriotike, ata nuk këndonin më, zëri i tyre u shua. Ndërsa ishte kjo situatë, vjen njëri e na thotë që Janullatosi nuk është në kishë. Ai kishte ikur, grekët e morën vesh këtë gjë dhe filluan të ikin një e nga një nga kisha. Ndërsa ata iknin ne vazhdonim t'i këndonim këngët tona m'u afër veshëve të tyre. Në këtë mënyrë kurorëzimi nuk u bë në kishë, por në hotel "Tirana", atje ku ai kishte ftuar grekë dhe shqiptarë mbështetës të tij.

Besimtarët që mbështesin autoqefalin kanë vënë re se pas marrjes së drejtimit të Kishës Orto-dokse nga ana e Janullatosit është hequr fotoja e Fan Nolit nga ambientet e saj. Cila është e vërteta?

Në kishën e Bostonit, At Artur Liolini ka një pikturë të bukur të Fan Nolit. Një kopje e saj gjendej dhe në kishën e Tiranës. Dy ditë pas ardhjes së Janullatosit, ajo pikturë u hoq nga vendi kryesor që zinte. Kur shkova njëherë në kishë i pyeta priftërinjtë se ku e keni pikturën, kur më treguan se e kishin vendosur në një dhomë të vogël, 'mirë që nuk e keni vënë në VC'.

Besimtarët ortodoksë shqiptarë kanë pasur gjatë gjithë kohës një pikë referimi mjaft të vyer për të ardhmen e tyre, siç është Kisha Ortodokse Autoqefale e Bostonit, kishë e ngritur nga Fan Noli, që e vazhdon më tej At Artur Liolini. Pse nuk e bëri ringritjen e ortodoksisë kjo kishë?

At Artur Liolini kur erdhi në Shqipëri na tha njëherë në hotel "Dajti", "kini kujdes mos të vijë ndonjë klerin grek, ata janë të poshtër dhe do të gjeni belanë me ta". Kur isha në kishën e tij në Boston, i thashë se pse nuk erdhe ti të ngrije kishat tona dhe ortodoksinë shqiptare. Ai më tregoi për vizitën e tij në Shqipëri më 1990, kur takoi edhe Ramiz Alinë. Ky i fundit gjatë takimit i kishte thënë se në Shqipëri do të lejohej feja dhe kërkohej ndihma e Kishës Ortodokse Autoqefale e Amerikës për të ringritur kishën. Liolioni i është përgjigjur se do ta bënte këtë punë, por i duhej kohë deri sa të zgjidhte zëvendësin në kishën e Amerikës dhe të përgatiste terrenin si atje për të ikur si këtu për të ardhur. Lionili në takimin që pata më tha se priste që ta thërrisnin të vinte, pasi kështu ishte lënë edhe me udhëheqësin e fundit të komunizmit. Por, kur ai kishte marrë vesh që qeveria shqiptare kishte rënë dakord që të sillte në Shqipëri si ekzark këtë Janullatosin, që me shërbim ishte në Afrikën e Jugut, prandaj dhe nuk erdhi më në Shqipëri për një mision të tillë.

Po më pas çfarë ndodhi?

Po me sa mora vesh unë, Janullatosi ia ka mbyllur gojën mirë edhe atij në Amerikë. Njëherë më patë thënë At Arturi se 'ne jemi me ju, por s'mund të dalim hapur se shumë nga financuesit tanë janë grekë. Tani At Arturi ka bërë të kundërtën, ai është lidhur me Janullatosin e quan tani atë si "Krisht për Shqipërinë". Kam shkruar artikuj kundër tij, për ndryshimin e qëndrimeve që ai ka pasur sa i takon Autoqefalisë, por nuk m'i kanë botuar.

Cilët janë marrëdhëniet tuaja me Kishën Ortodokse aktuale?

Një vit e gjysmë më parë më trokitën në portë. Ngadalë e hapi derën dhe shoh katër priftërinj. Më kërkojnë që të bisedojmë së bashku. Njëri prej tyre, që duket se ishte caktuar të fliste filloi kështu bisedën "Hirësia e tij ka respekt për ju dhe ne kemi ardhur që ju të vini në gjirin tonë". Kur bëja shkrime kundër Janullatosit, ku i fundit i përgjigjej me replika, por kjo më jepte më shumë material që t'i përgjigjesha. Në një moment e kuptoi shpejt, se kështu do ishte ai qendër sulmi, kështu që nuk m'u përgjigj më. Priftërinjtë që erdhën në shtëpi, përdorën kartën e tyre të vjetër "ardhja e juaj në gjirin tonë do të jetë një gjë e mirë për ne dhe për ju", duke më lënë të kuptoj anën financiare. Kur më tha kështu e vetmja gjë që më duhej të bëja, ishte që t'i nxirrja jashtë me shkelma, por nuk e bëra. Si dështuan në bisedime, njëri prej tyre më kërkoi të di se ku e kisha ikonën, sepse është rregull që nëse bekohej ikona, ajo shtëpi është e bekuar. Por, nëna ime kishte një kënd të vogël, me një ikonë dhe një kandil, ku edhe falej. Kur panë këndin ku i çova, ata duket dështuan sërish, pasi kujtonin se unë isha ateist dhe kishin për çfarë të më sulmonin. Njëri prej tyre që ishin në shtëpinë time ka ngritur Kishën Autoqefale Ortodokse Shqiptare në Kanada, që është një kishë kundër pranisë së Janullatosit në vendin tonë.

Ju keni qenë për mëse gjashtë vjet kryetar i Komitetit për Mbrojtjen e Autoqefalisë Ortodokse Shqiptare. Cilat kanë qenë përpjekjet tuaja për ta mbrojtur këtë autoqefali?

Me mbështetjen e disa shqiptarëve nga Amerika filluam të nxirrnim një gazetë, 'Autoqefalia Ortodokse Shqiptare'. Por në një moment ata nuk na sollën më para kështu që e nxora me shpenzimet e mia edhe disa numra dhe më pas u shua.

A mund të renditen dhe nisma të tjera?

Një përpjekje tjetër e jona ishte që të shkollonim priftërinj shqiptarë për t'i vënë në krye të kishës. Kisha maqedonase është e pavarur nga ajo Patriarkana e Stambollit, kështu që i kërkuam kryepeshkopit atje nëse mund të sillnim një njeri tonin për ta shkolluar dhe për ta bërë drejtues të Kishës. Ata ranë dakord dhe me ndërmjetësinë e Sejfi Protopapës, që na ndihmoi nga ana financiare, dërguam në Maqedoni, Nikolla Markun. Atje ai u kurorëzua si prift, mori dokumentin e duhur dhe do bëhej ceremonia e kurorëzimit të tij në Kishën e Elbasanit. U mblodhën shumë njerëz në këtë ceremoni. Unë shkova, edhe pse u helmova çuditërisht pak orë para fillimit të ceremonisë. Janullatosi solli në këtë ceremoni një prift shqiptaro-amerikan. Ky mori fjalën dhe foli kundër veprimit që po bënim në Kishë. Ne e nxorrëm përjashta, nga forca e shtyrjes ai ra në kalldrëm. Që nga ai moment ai iku nga Shqipëria.

A jeni anëtarë i kishës ortodokse dhe pse kur flitet për ortodoksinë gjithnjë duhet të ketë patjetër lidhje të ngushtë me Greqinë. A ka pasur ortodoksë që e kanë kundërshtuar politikën e saj?

Unë nuk jam anëtar i kësaj kishe që drejtohet nga Janullatosi, edhe ndonjëherë që shkoj më shohin shtrembër. Një pjesë e madhe e anëtarëve të Komitetit për Mbrojtjen e Autoqefalisë kanë vdekur, pak nga ne kanë mbetur ende gjallë, ata kanë qenë gjithnjë kundër vërshimit të priftërinjve grekë në kishën tonë. Sa për familjen time, ne jemi familje me tradita të forta fetare, por njëkohësisht dhe patriotike. Babai im ka qenë Kosta Bidoshi, komandat i pikës kufitare në Kakavijë. Është ai që hetoi dhe zbuloi se kush e vrau gjeneralin italian, Telinin, që ishte drejtues i komisionit ndërkombëtar për përcaktimin e kufijve. Grekët akuzuan për këtë vrasje shqiptarët, të cilët nga ana e tyre ngritën një komision për të hetuar ngjarjen dhe në krye të tij ishte Mehdi Frashëri. Ky i kërkon babait tim, që të gjente se kush e kishte vrarë gjeneral Telinin, pasi kishte shkaktuar një incident ndërkombëtar një vrasje e tillë. Babai im i kërkon Frashërit një qese me napolona që ta zgjidhte çështjen. Pasi mori vesh se ishte një bandë grekërish në kufirin mes Shqipërisë dhe Greqisë që vepronin të lirë, im atë mobilizoi 24 burra shqiptarë, aq sa kishte anëtarë kjo bandë. Kreu i kësaj bande kishte një të dashur në fshatrat shqiptare, Frosinën. Ai vendos që të hyjë në Shqipëri edhe pse ishte paralajmëruar për rrezikun që mund t'i kanosej. Skuadra e tim eti kishte vetëm një urdhër, as 'ndal', as 'mos lëvizni', por vetëm zjarr. Dhe të gjithë banda greke u vra. Kur erdhi komisioni ndërkombëtar për hetimin e vrasjes së gjeneral Telinin, im atë u tha që këta ishin vrasësit e vërtetë. Anëtarët e komisionit i kërkuan të dinë se ku e mbështeste këtë fakt, ai me një shkop i nxori nga xhepi sahatin prej ari, dhe njëri prej tyre tha "ah, il orologio dell nostro generale". Kjo ishte familja Bidoshi. Xhaxhai im, Vasil Bidoshi, ishte përfaqësues i Gjykatës së Diktimit, siç është sot Gjykata Kushtetuese, që mori pjesë në kurorëzimin e kryepeshkopit Visarion Xhuvani.

Por për Janullatosin çfarë mund të na thoni, sa është ai i përfshirë në jetën kishtare, por edhe politike?

Siç e thashë, ai erdhi si i përkohshëm në vendin tonë, por me mënyrën e tij arriti të qëndronte këtë, në sajë edhe të ndikimit të fuqishëm të kishës greke. Janullatosi flet shumë herë për dashurinë që duhet të ketë njeri për njeriun, apo se Zoti i do shqiptarët. Nëse është kështu, atëherë unë pyes, se kur zoti na i dashka shqiptarët, pse ai nuk ndërhyri asnjëherë kur qeveria greke dëbonte nga vendi i tyre emigrantët. Se siç e dini, çdo politikan i lartë grek që vjen në Shqipëri, shkon e takon patjetër dhe Janullatosin. Pse nuk i tha njëherë ai, që zoti i do shqiptarët, kështu që grekërit të mos i dhunonin ata. Sa kemi parë emigrantë të dhunuar, të rrahur, të poshtëruar në kufijtë tanë. Kjo është ajo që mund të them për Janullatosin.
User avatar
AciDiuS
Moderator
Posts: 7206
Joined: Wed Mar 09, 2005 4:11 pm
Location: Free on Universe

Re: Feja e shqiptarit Shqiptaria?

Post by AciDiuS »

ti bi edhe do shkrime tjera ku flasin per bashkpunim vllazeror mes komunineteve fetare shqiptare .

lum luften harro , ajo as ne ander sun ndodhe , kogja tmequm jon shiptart sjon tranu hala , rastet e izolume pos te izolume jesin :)
User avatar
psy
Posts: 447
Joined: Wed May 26, 2010 1:44 pm

Re: Feja e shqiptarit Shqiptaria?

Post by psy »

po de vllaznillak mu qyfa :)

E thash edhe nihere edhe po e perseris : DOKTRINARISHT, nuk e ka vlla ortodoksi muslimanin e as anasjelltas. E as mik n'kushte lufte kurre jo. Per sa te kane fene e Tadiqit jo. Jo edhe une muna me qit asi lloj shkrimesh se KA asi raste, edhe e thash edhe nihere kur ka asi raste, nuk i bashkon tutela e fese po e diqkaje tjeter : e t'qenurit jo-praktikant, e nacionalizimit, etatizmit, komunizimit, kozmpolitizimit etj., PO JO E FESE. Ka pas asi raste edhe shkije-shqiptar, qe vallahi n'bEth ju kane hi shkijeve. Muslimani PRAKTIKANT, nuk munet me e pas vlla qyfin. E Shqipnia ka kalu 50 vjet n'komunizem, e normal qe kur ka ra sistemi i PAFE prej tona religjioneve ka jo-praktikante qe vallahi zhvallen n'mes vete. Janallutosi edhe Bollano jon realitet edhe kane ndikim n'jug ma shume se komplet qeveria e Shqipnise. Tash normal qe ka ortodoks qe jon KUNDER ksaj, se e thash qe sjon krejt t'njejte. Krejt qka po thome une osht qe VLLAZNILLAK n'fe me qyfa ska.

Image

(njo prej pak rasteve. Vizitoje pak Himaren, edhe i sheh qfare jon "vllaznite")
User avatar
AciDiuS
Moderator
Posts: 7206
Joined: Wed Mar 09, 2005 4:11 pm
Location: Free on Universe

Re: Feja e shqiptarit Shqiptaria?

Post by AciDiuS »

psy wrote:po de vllaznillak mu qyfa :)

E thash edhe nihere edhe po e perseris : DOKTRINARISHT, nuk e ka vlla ortodoksi muslimanin e as anasjelltas. E as mik n'kushte lufte kurre jo. Per sa te kane fene e Tadiqit jo. Jo edhe une muna me qit asi lloj shkrimesh se KA asi raste, edhe e thash edhe nihere kur ka asi raste, nuk i bashkon tutela e fese po e diqkaje tjeter : e t'qenurit jo-praktikant, e nacionalizimit, etatizmit, komunizimit, kozmpolitizimit etj., PO JO E FESE. Ka pas asi raste edhe shkije-shqiptar, qe vallahi n'bEth ju kane hi shkijeve. Muslimani PRAKTIKANT, nuk munet me e pas vlla qyfin. E Shqipnia ka kalu 50 vjet n'komunizem, e normal qe kur ka ra sistemi i PAFE prej tona religjioneve ka jo-praktikante qe vallahi zhvallen n'mes vete. Janallutosi edhe Bollano jon realitet edhe kane ndikim n'jug ma shume se komplet qeveria e Shqipnise. Tash normal qe ka ortodoks qe jon KUNDER ksaj, se e thash qe sjon krejt t'njejte. Krejt qka po thome une osht qe VLLAZNILLAK n'fe me qyfa ska.

Image

(njo prej pak rasteve. Vizitoje pak Himaren, edhe i sheh qfare jon "vllaznite")

Okej de t'pakten respektin maje , vllaznillakun bone me kon dush , ski nevoj me shpreh kaq hapun urrejte , maje bile mrena mos e qit jasht , se nuk jon te njejt si ai qe e don junatullen si ai qe se don . Ne fe nuk munet me pas vllaznillak mes ortodoxit e muslimanit po munet me pas bashkpunim per interesa t'perbashkt t'kombit munet me pas harmoni e tolerance . p.s A ishe kon i gaqshem me i ndihmu ne cfar do mnyre ortodoxt Shqiptar qe jon kunder junatullosit ???

p.s Ata te himares nuk jon as grek , secila familje mer pensione t'majme prej Greqise , e qitash sala o ka jau lshon ni fore kogja tmire.
User avatar
Aria
Posts: 1092
Joined: Wed Jan 09, 2008 6:03 pm

Re: Feja e shqiptarit Shqiptaria?

Post by Aria »

Feja e shqiptarve osht lakmia!
User avatar
Ice_queen
Posts: 493
Joined: Sat Aug 29, 2009 8:49 pm

Re: Feja e shqiptarit Shqiptaria?

Post by Ice_queen »

Aria wrote:Feja e shqiptarve osht lakmia!
Kurgjo ske thon
User avatar
Aria
Posts: 1092
Joined: Wed Jan 09, 2008 6:03 pm

Re: Feja e shqiptarit Shqiptaria?

Post by Aria »

Shume fort ja paske bo ti qe paske thon dicka.
necu da se svadjam, lopa e gjallë :)
User avatar
Ice_queen
Posts: 493
Joined: Sat Aug 29, 2009 8:49 pm

Re: Feja e shqiptarit Shqiptaria?

Post by Ice_queen »

Aria wrote:Shume fort ja paske bo ti qe paske thon dicka.
necu da se svadjam, lopa e gjallë :)
menove qe me shkru serbisht del postimi ma interesant a :mrgreen:
User avatar
Aria
Posts: 1092
Joined: Wed Jan 09, 2008 6:03 pm

Re: Feja e shqiptarit Shqiptaria?

Post by Aria »

Jo jo, ama bullgarisht s'di!
User avatar
Ice_queen
Posts: 493
Joined: Sat Aug 29, 2009 8:49 pm

Re: Feja e shqiptarit Shqiptaria?

Post by Ice_queen »

Aria wrote:Jo jo, ama bullgarisht s'di!
edhe qka deshte me thon me kto
User avatar
Aria
Posts: 1092
Joined: Wed Jan 09, 2008 6:03 pm

Re: Feja e shqiptarit Shqiptaria?

Post by Aria »

Hajt se kurgjo s'ke bo per me kesh tjert, tung, klm, sps, qao.
User avatar
Ice_queen
Posts: 493
Joined: Sat Aug 29, 2009 8:49 pm

Re: Feja e shqiptarit Shqiptaria?

Post by Ice_queen »

Aria wrote:Hajt se kurgjo s'ke bo per me kesh tjert, tung, klm, sps, qao.
pse a po poston ti ktu qe me kesh tjer a
User avatar
Clavicula
Posts: 8737
Joined: Sat Jun 30, 2007 11:24 pm
Location: East Center

Re: Feja e shqiptarit Shqiptaria?

Post by Clavicula »

Shqiptari s'ka as fe as identitet as sen, synin e unt, me tre hamburgera 4 besimtar i bon ka veti
User avatar
KILI ROCK
Posts: 211
Joined: Tue May 05, 2009 11:06 am

Re: Feja e shqiptarit Shqiptaria?

Post by KILI ROCK »

Mendoi se feja e shqiptarit është shqiptaria!

Disa komente , menoj se jan të panevojshme në këte temë , po le te miret modertori ,e to.

Se ne kemi njerëz që e kthej fen sipas nevojes , mund ta ilustroi me një barcoletë:

"Kishin qëllu një budist kinez, një krishter amerikan dhe një islamik shqiptarë.
Për mi vërtetu se cila fuqi do ti ndihmoi atyre, është dasht të dalin në një sprovë.
Të tre është dalsht të hipin në një ndërtes të madhe 50 katshe dhe të hudhen.
Ata duhej të thërrisnin për ndihm idhullin e vet fetar.
I pari u hodh kinezi:
Duke ra ai thërriste "buda-buda-buda ..." dhe nga shpejt¨sia në fillim ai sa më shumi afrohej tokës , i ndalej shpejtësia dhe kur ariti në tokë ra në këmb dhe shum leht thuajse pa shpejtësi.
Të gjith u habiten.
Amrikani , shum i bindur se do te shpëtoi , u hodh.
Edhe ky thirri idhullin e vet" krishti,kriishti,krishti..." por u përplas me shpejtësi të madhe , dhe vdic momentalisht.
I erdhi radha shqiptarit.
Edhe ky u hodh dhe filloi te bije me shpejtësi duke thirrur "alla,alla..alla..."
Shpejtësia nuk iu zvoglua , dhe kur e pa se po binte me shpejtësi te madhe nisi te thëras "buda,buda, buda..." dhe shpejtësia u ngadalsua , dhe ra në tokë me një shpejtësi tepër të vogël , dhe shpëtoi pa asnjë plagë"

Pra dmth ne kemi të këtill plot sa i përket feve.
Por problemi se ky fenomen po na paraqitet edhe te disa kur po bie fjala per përkatsi kombëtare si :Disa në jug të Shqipëris që po shkruihen grek, dhe disa në Kosovë që po e konsideroj vetin kosovarë.

Kili
SHQIPËRIA ETNIKE ËSHTË GJAKU IM QË NUK FALET!
Post Reply