Albanian Religion (The truth)

ktu mundeni me hap tema me video linqe prej faqeve si youtube, google etj

Moderators: Beka Floyd, bg82, username

FARIS
Posts: 1084
Joined: Tue May 31, 2005 9:35 pm

Re: Albanian Religion (The truth)

Post by FARIS »

Sitting Bull, e vlersoj shume larte urtesine e ketij debati qe je duke e treguar

Ne keto dy pika edhe pse per tani spo kam kohe shume po ti tregoj shkurtimisht

Per renesansen po ta jap nje pjese te dokumentarit te PBS i cili njihet si nje kompani qe mbledh studime nga shkencatar te njohur te SHBA-se

http://www.youtube.com/watch?v=CisfV42nWpg

Sa i perket Naim Frasherit dhe Sami Frasherit edhe pse vellezer ketu mjafte mire i ke te shfaqura ne librin e George Gawrycg Historianit dhe studiuesit britanez qe quhen ndryshe edhe si rilindasit kombtar, te dy ishin fetar dhe praktikues te Islamit. Njeri nga ta Naimi sot ende mbahet ne pullat postale te Iranit ( kete e degjova nga nje radio reportere shqiptare nuk po ja mbaj ne mend emrin por ishte pjesemarrese e kuizit te premten qe e udheheqin besim dina dhe kengetari sinan vllasaliu)
User avatar
Clavicula
Posts: 8737
Joined: Sat Jun 30, 2007 11:24 pm
Location: East Center

Re: Albanian Religion (The truth)

Post by Clavicula »

A ja kan pa hajrin naj here shqipart religjionit cilli do kofte aj, edhe cillat jon ato te mira qe naj ka pru cilli do religjion kofte?

Po menoj k'shtu si kolektiv, se individualisht osht dicka tjeter, secilli gjon prehje dikun.

Tung!
User avatar
berati-rock
Posts: 268
Joined: Mon May 26, 2008 10:48 pm

Re: Albanian Religion (The truth)

Post by berati-rock »

Clavicula wrote:A ja kan pa hajrin naj here shqipart religjionit cilli do kofte aj, edhe cillat jon ato te mira qe naj ka pru cilli do religjion kofte?

Po menoj k'shtu si kolektiv, se individualisht osht dicka tjeter, secilli gjon prehje dikun.

Tung!
Spitalet ka kan pa hajrin weq qet shembull po ta tregoi tjer jo.Edhe ate ne Qkuk nese sbeson pyt diken.Organizatat Isalme si Sjrc etj ikan ndihmu.
User avatar
Therion
Posts: 4454
Joined: Mon Sep 10, 2007 3:00 am
Location: The Giggle Loop

Re: Albanian Religion (The truth)

Post by Therion »

Sa per therion une as qe e kam ndermend me te debatoj me njerez te tille, thjeshte po ja humbin sensin debatit. Therioni me flet per copy paste linka ndersa vet e ka nis nje bisede nga nje teme e hapur me copy paste link.

Ato linqe qe i kam postu jane si pjese e burimeve, Therioni me flet per machiavelin ndersa i harron rregullat e shkrimit akademik. Cdo thenie, fjale apo citat duhet cekur autori apo burimi nga vie ai mendim eshte rregulle e shkrimit akademik. Therion sa i perket islamit te ne nuk mbizotron makiavelizmi se mjeti e arsyeton qellimin.
hahaha,oOh ani bre ani. un jom ntretoar tALLAHUT tond ti je nrrug.

Citat - Pashko Vasa.
O moj Shqypni, e mjera Shqypni kush tka qit me kry e nhi,ti ke pas qen nje zoj e ran,burrat e dheut ty t'thirrshin nan ... po sot shqypni mem thuj si je .. porsi lisi i rrxun per dhe .. shkon shqiptari sipri me kam te shklet, e nje fjal te ambel kerkush sta flet..kejt jeni coptu jeni shpernda ca thon kena fe,din njeri thot jam turk tjetri latin do quhen grek,shkie disa tjer - Por jeni vllezer mor tmjer.

met'lezetshme.
User avatar
Sitting Bull
Posts: 2403
Joined: Mon Jul 02, 2007 11:09 pm
Location: Gjilan
Contact:

Re: Albanian Religion (The truth)

Post by Sitting Bull »

FARIS wrote:Sitting Bull, e vlersoj shume larte urtesine e ketij debati qe je duke e treguar

Ne keto dy pika edhe pse per tani spo kam kohe shume po ti tregoj shkurtimisht

Per renesansen po ta jap nje pjese te dokumentarit te PBS i cili njihet si nje kompani qe mbledh studime nga shkencatar te njohur te SHBA-se

http://www.youtube.com/watch?v=CisfV42nWpg

Sa i perket Naim Frasherit dhe Sami Frasherit edhe pse vellezer ketu mjafte mire i ke te shfaqura ne librin e George Gawrycg Historianit dhe studiuesit britanez qe quhen ndryshe edhe si rilindasit kombtar, te dy ishin fetar dhe praktikues te Islamit. Njeri nga ta Naimi sot ende mbahet ne pullat postale te Iranit ( kete e degjova nga nje radio reportere shqiptare nuk po ja mbaj ne mend emrin por ishte pjesemarrese e kuizit te premten qe e udheheqin besim dina dhe kengetari sinan vllasaliu)
Mas pari flm per at kompliment...
Une rreth Naim Frasherit do te postoj diqka copy-paste te marre nga wikipedia....

Naim Frashëri lindi më 25 maj 1846 në Frashër të Përmetit; vdiq më 20 tetor 1900 në lagjen Erenqoj të Stambollit, ku edhe u varros. Eshtrat e tij janë sjellë në Shqipëri. Ishte poeti më i madh i rilindjes kombëtare shqiptare, atdhetar, mendimtar dhe veprimtar i shquar i arsimit e i kulturës shqiptare.

Në vendlidje bëri mësimet fillore dhe nisi të mësonte persishten pranë teqesë bektashiane. Më 1865 familja u shpërngul në Janinë, ku bashkë me vëllanë më të vogël Samiun, mbaroi gjimnazin grek "Zosimea" (1869). Bëri pastaj pak muaj në Stamboll, si nëpunës i vogël në zyrën e shtypit (1870), po iu shfaq tuberkulozi dhe u kthye në vendlindje për klimë të mirë. Në fillim ishte nëpunës të dhjetash në Berat e më pas i doganës në Sarandë (1872-77). Në këtë periudhë Naim Frashëri bëri prova të vjershërimit shqip, nën ndikimin e bejtexhinjve e u dha pas vjershërimit persisht, me sukses, duke botuar më vonë edhe një përmbledhje lirikash Tejhyjylat (Ëndërrimet, 1885). Nën ndikimin e ngjarjeve historike, sidomos të Lidhjes Shqiptare të Prizrenit, njëri nga udhëheqësit e së cilës ishte Abdyli, vëllai i tij më i madh, dhe të veprimtarisë kulturore patriotike të Shoqërisë së Stambollit, në krye të së cilës ishte Samiu, Naim Frashëri braktisi vjershërimin persisht dhe iu kushtua letërsisë shqiptare. Poema e tij e parë e re ishte Shqipëria (1880, botuar më 1897), që entuziazmoi patriotët shqiptarë. Në Stamboll Naim Frashëri ka qenë ndër botuesit kryesorë të revistës "Drita", më pas "Dituria" (1884-85), ku u botuan shumë vjersha të tij, proza e vargje për shkollat e para shqipe që do të hapeshin, disa shqipërime të shkrimtarit. Ai shërbente si anëtar i Komisionit të Botimeve pranë Ministrisë së Arsimit, më pas si kryetar.

Më 1886 Naim Frashëri botoi poemën e tij të famshme Bagëti e Bujqësi, atë greqisht Dëshira e vërtetë e shqiptarëve (O alithis pothos ton Alvanon) dhe katër libra për shkollat: "Vjersha për mësonjtoret e para", "E këndimit të çunavet këndonjëtoreja", (në dy vëllime, me poezi, lexime të ndryshme, njohuri të para shkencore humanitare), si dhe një "Histori të përgjithshme". Më 1888 vijoi me "Dituritë" (ribotuar më 1895 me titullin "Gjithësia", - shkenca të natyrës). Më 1890 doli përmbledhja e lirikave Lulet e verës, pastaj "Mësimet" (proza patriotike dhe të moralit) dhe Fjala flutarake (vjersha) më 1894, së fundi më 1898 poema e madhe epike Historia e Skënderbeut dhe poema fetare Qerbelaja etj.

Naim Frashëri u shqua për lirikën e tij patriotike me temë aktuale (vjershat "Gjuha shqipe", "Korçës" 1887 etj.), u këndoi me pasion të rrallë mallit dhe bukurive të atdheut ("Bagëti e bujqësia") dhe bëri thirrje të fuqishme për çlirimin e tij (krijime të ndryshme, "Dëshira e vërtetë e shqiptarëve"), si dhe për begatimin e vendit dhe një të ardhme demokratike të tij. Ai i këndoi natyrës, dashurisë (poema "Bukuria", një ndër kryesoret e tij, 1890), miqësisë, jetës intime (me brengën për të afërmit që bori). Poema "Historia e Skënderbeut"qe një kurorëzim i veprës së tij, "testamenti i tij politik e poetik", me grishje të hapëta për çlirim nga Turqia është shkruar sipas traditës së madhe barletiane. Në poemat epike ai u ndikua nga historitë e vjershëruara të Lindjes dhe nga bejtexhinjtë frashëriotë, po duke iu kundërvënë këtyre me shqipen e kulluar apo me shkarkirnin e dogmës fetare (në "Qerbelaja" dhe në veprat e tjera, që i hartoi për afrimin e elementit besimtar në lëvizjen kombëtare).

Naim Frashëri u shqua edhe për poezinë meditative, nisi në shqipet poezinë filozofike (vjersha "Perëndia" 1890). Shkroi dhe proza për të vegjlit dhe bëri disa përshtatje mjeshtërore fabulash të La Fontenit. Botëkuptimi i Naimit ishte në thelb panteist e idealist. Me admirimin e madh që kishte për racionalizmin e Dekartit dhe si pasues i shquar i iluministëve francezë Volter, Ruso etj., me besimin e plotë në shkencat dhe në rolin e tyre revolucionar në shoqëri (pranimi i teorisë Kant-Laplas dhe i darvinizmit, që i propagandoi me guxim të madh për kohën), me demokratizmin e tij dhe antimonarkizmin, besimin në aftësitë e pashtershme të popullit të vet për të qëndruar, për t'u çliruar, për të vajtur përpara me hov, Naim Frashëri u bë një veprimtar revolucionar në tërë fushat, si shkrimtar, njeri i mendimit, njeri politik. E gjithë veprimtaria e tij letrare dhe kulturore ishte e lidhur ngushtë me çlirimin dhe përparimin e vendit, me çlirimin shpirtëror dhe ndriçimin e masave të popullit. Ai kishte besim të plotë në aftësinë e mendjes për të njohur realitetin e për të vënë në shërbim të njeriut njohjen e ligjeve të botës. Kërkonte arsimim për të gjithë, emancipimin e gruas, qeverisjen demokratike, të vendit (një "demokraci prej pleqet", pra të një ngjyre shqiptare), ngrinte lart vetitë e karakterit të shqiptarëve (besën, trimërinë, bujarinë), traditat kombëtare që nga lashtësia pelazgjike. Bënte thirrje për miqësi me fqinjtë në kushtet e respektit reciprok, shpallte dashurinë në gjithë popujt e racat, ngrihej me forcë kundër Megali Idesë e pansllavizmit, duke admiruar vetitë dhe kulturën e popujve të tjerë (poezinë përparimtare lindore, atë greke, latine, rilindjen evropiane, romantizmin evropian, prej të cilave dhe u ndikua).

Naim Frashëri luajti, përkrah Samiut e pas Kristoforidhit, një rol themelor për shqipen e re letrare, të cilën e shkroi me një pasuri të veçantë fjalori e sidomos frazeologjike, duke u mbështetur kryesisht në gjuhën e popullit, e shkroi të pastër dhe bëri një punë të dukshme për pasurimin e saj, duke e ngritur atë në lartësinë e një gjuhe arti të zhvilluar dhe kulture.

Ndikimi i Naim Frashëri, me gjallje të shkrimtarit dhe pas vdekjes, jo vetëm te shkrimtarët shqiptarë të kohës, por edhe të periudhës së mëvonshme, ishte i madh. Pas Çlirimit u vunë në pah dhe u çmuan gjerësisht meritat dhe vlerat e punës dhe të krijimtarisë së tij, përmes studimesh të ndryshme. Ribotimet e veprave të tij janë të shumta; përveç tyre janë bërë edhe disa botime kritike shkencore të veprave të Naimit. Emrin e Naim Frashërit e mbajnë shkolla dhe institucione të ndryshme. Për merita kulturore në Shqipërinë jepet urdhri që mban emrin e poetit kombëtar.

Pak a shum u mondova mi paraqite mendimet idete e Naimit.....edhe spe di bash sigurte veq mue po me del Shiit jo sunit spe di sigurte....
User avatar
Sitting Bull
Posts: 2403
Joined: Mon Jul 02, 2007 11:09 pm
Location: Gjilan
Contact:

Re: Albanian Religion (The truth)

Post by Sitting Bull »

Tahti do ta postoj edhe nji poezi te Naimit, per mi pase pak me te qarta idete e tije rreth shqiptarizmit, qashtjes kombetare....dhe se qysh shkruan per armiqet duke i perfshire ketu edhe vellezerit musliman....
Une nuk them se ka qene ateist, besimi i tije ka shku me shum kah DEIZMI i Volterit.....
Besoj se fakti me i mire per nji autor jane shkrimet e tije....kurse poezia eshte ajo qe shprehen me se miri ndjenjat e autorit

PELLASGËT-SHQIPËTARËT

Ishte një ditë
Që pellasgjitë
Posi një dritë
Mbuluan dhenë
Duall ng' Asia
Si mizëria
Dhe me ania
E hodhë denë.

Pas pakë herë,
Duke përzjerë
Ca me të tjerë,
Bënë elinët,
Dhe duke ndarë
Syresh një farë,
Si ka të ngjarë,
Bëri llatinët.

Edhe të tjerët
E më të ndjerët,
Të papërzjerët,
Pellasgjinj mbenë
Maqedhoninjtë
E ilirinjtë
E mollosinjtë,
Gjith' ata qenë.

Dhe ata janë
Prindërtë tanë,
Pastaj na thanë
Na shqipëtarë
Mundim të themi
Ne ata jemi,
Atë gjak kemi,
Si dhe shtyparë. { tiparin }

Thot' Herodoti,
Në Tomor zoti
Shtëpi qëmoti
Kishte Dhodhonë
Eshtë m'e vjetër
Ngaha çdo tjetër,
Shumë më tepër,
Kjo gjuha jonë.

Ne kurdoherë
Burra të ndjerë
Edhe të vlerë
Jemi treguar;
Me grekërinë
Dhe me Persinë,
Me gjith' Asinë
Kemi lëftuar.

Me Lekën vamë, { Aleksandri i math }
Muntmë Daranë,
Datën i dhamë { frikën }
Gjithë Asisë
Burr' u dëftyem,
Të gjith' i thyem,
Përmbys e kthyem
Fron' e Persisë.

Të tërë dhenë,
Den' e sterenë,
Sa kombe qenë
Në këmb i vumë
Dhe mbretëruam
Kudo që shkuam,
Tekdo lëftuam,
Vëndin e zumë.

Me Pirron vamë
Romës i ramë,
Llatint' i vramë
E i tmeruam;
Me Skënderbenë
Tyrqve sa qenë
U dhamë dhenë
Dhe i dëbuam.

Kush i goditi
Posi petriti
E i cfiliti
Tyrqit, barbarët?
Bota s'kuxonte
Që t'u qëndronte,
Po kush lëftonte?
Ne shqipëtarët.

Pastaj u ndruam,
Se s'kupëtuam
Dhe nuk e çquam
Të mirën tënë
Gjaknë për botë
E derthmë kotë,
Njeri ç'të thotë?
Nuk ishte thënë!

Mbajtmë Tyrqinë,
Ngjallmë Greqinë,
Ndihm' Italinë.
Po Shqipërinë?
Pse s'u munduam?
Për kë lëftuam?
Neve ç'fituam?
Ç'kemi taninë?

Botuar së pari në të përkohshmen "Albania" të Brukselit, nr.4, 1897.
User avatar
Sitting Bull
Posts: 2403
Joined: Mon Jul 02, 2007 11:09 pm
Location: Gjilan
Contact:

Re: Albanian Religion (The truth)

Post by Sitting Bull »

Kurse rreth renesanses nuk e shikova ate videoyoutube sepse nuk po me ben diqka....mirepo ne mundemi mu nise prej fakteve duke fillu prej vet emrit Renesanse qe rrjedh nga gjuha frege qe do te thot rilindje, ringjallje....

Fjala renesance i ka dy kuptime ne kuptimin e ngushte dhe ne kuptimin e gjere...ne kuptimin e ngushte perfshine stilin ne art, rilindjen e artit te antikitektit grek e romak...kurse ne kuptimin e gjere perveq artit perfshin edhe ringjalljen e ideve filozofike greke, si dhe mendimet per shkencat natyrore...

Pika e dyte per humanizmin edhe renesansen jan humanistet e pare dhe veprat e tyre si. Xhovani Bokaqo (Dekameroni), Franqesko Peetrarka (Afrika), Dante Aligeri (KOmedia Hyjnore)...si dhe shkenctaret e tjere me te rendesishem Leonardo Da Vinci, Mikelangjelo Buonaroti, Rafael Sanci etj etj sidomos veprat e tyne jan shum te lidhuna me krishterizmin...sic eshte "Darka e fshehte" e Leonardos..."Moisiu" dhe "Davidi" te Mikelangjelos...po ashtu Mikelangjelo ka dhene nji kontribut te madh ne projektimin e kishes se Shen Pjetrit....
Pastaj i kem edhe shkenctaret e tjere KOpernikun, Keplerin, Galileun, Gjordano Brunon, Makiavellin, Tomas Morin etj etj etj

ketu kontributi i arabeve dhe i cifuteve eshte se keta vetem i kan ruajte ato vepra te antikitetit grek e romak....dhe se me pushtimin e Konstantinopojes me 1453 shum grek iken ne Itali ku i dergun veprat e lashtesise greke...me qka edhe fillon humanizmi dhe renesansa ne europe.....deshmi tjeter kemi se ne universitetet e europes kan fillu edhe meu mesu gjuhet e vjetra klasike greke dhe romake...po ashtu edhe gjuha hebreje sidomos ne Gjermani dhe ne France, pasi qe ka pase shum vepra te antiktetit grek te shkrume e te ruajtura ne hebraishte.....etj etj spo di qfar fakte po don ma shum...

Edhe nji her po te pyes se a ke shiku rreth qyteterimit romak, qe po pretendoni se europianet kan qene ne erresire....edhe nji po ti perkujtoj se cilat mi shiku...1. ngritjen e Koloseumit i cili ka pranu rreth 50.000 spektator...pastaj sistemin Ujesjelles, planin urbanistik, skulpture, sallat gjimnastikore, harqet triumfale, ngritjet e tempujve, forumet apo shehshet romake, banjot publike, sistemin e termove etj etj etj
User avatar
Sitting Bull
Posts: 2403
Joined: Mon Jul 02, 2007 11:09 pm
Location: Gjilan
Contact:

Re: Albanian Religion (The truth)

Post by Sitting Bull »

Edhe ktupo duhet me poastu diqka copy-paste, mirepo besoj se ia vlene me lexu se qenka shum e interesant rreth Pashko Vase Shkodranit......

Ata, të cilët nuk i “preferojnë” këto fakte historike, mundohen ti quajnë si “shpifje” të komunizmit! Këta, pa dyshim, edhe Pashko Vasën do ta konsiderojnë si një “bashkëpunëtor” i komunizmit, ndonëse komunizmi në atë kohë nuk ekzistonte, asnuk njihej si “nocion”... Si anëtar i Komitetit të Stambollit, Pashko Vasa bashkë me Sami Frashërin, patën shkruar “Memorandumin” që iu drejtua Ministrit të Punëve të Jashtme të Austro-Hungarisë në tetor 1878. Në këtë dokument dhe në relacionin e po atij viti, janë parashtruar qartë kërkesat kryesore të “Lidhjes së Prizrenit” dhe aspiratat e popullit shqiptar të asaj kohe: “Shqiptarët janë të vendosur t’i këpusin të gjitha lidhjet që i bashkojnë me Turqinë”, - thuhet në Memorandum. “Ata kërkojnë një administratë të veçantë, që t’u përgjigjet më shumë nevojave dhe traditave të tyre. Shqiptarët kërkojnë të drejtën të hyjnë në gjirin e familjes së madhe Europiane e së cilës i përkasin”. Mendoj se këtu ka vend për aludim: “Cilit shekull i përkasin ata “shqipfolësa” që çdo ditë “vjellin” helm kundër Europës së qytetëruar?... Vallë a do ta ketë lexuar këtë “Memorandum” Abdi Baleta?... Me siguri, sipas logjikës së “shëndetëshme” të Baletës, edhe i Madhi Pashko Vasa, i cili Europën e konsideronte si shtëpinë tonë të përbashkët, duhet të ketë qenë “Katoliko-Centrist” ose “agjent” i Vatikanit, si Nanë Tereza, apo si “Elektropensionisti” M. Bregu!... Këto dokumenta, si dhe Proklamata e “Komitetit të Stambollës” e majit 1878, ku është dora e Pashko Vasës, shtronin dhe çështje të tjera me rëndësi: “dëshirën për të jetuar në paqe e miqësi me fqinjët”, vendosmërinë për të “mbrojtur me këmbëngulje çdo gjë që është e jona”. Aty lexojmë: Çdo kryetar që do të vepronte për të cënuar ose për të ndryshuar ndjenjat kombëtare, do të pësonte fatin e Abdulla Pashës, dhe të tjerëve që u vranë tok me Mehmet Ali Pashën. “Përsëri vlen t’i kujtojmë Abdisë / nga fryjnë erërat e tradhëtisë!...” (M.B).

Mbi bazën e kësaj pune të madhe dhe veprimtarie patriotike, u hartua traktati i tij i famshëm: “E vërteta mbi Shqipërinë dhe shqiptarët”. Kjo vepër, vërtetë madhore dhe me sens të theksuar patriotik, e shkruar në frëngjisht, u përkthye në të njëjtën kohë edhe në turqisht e gjermanisht. Dhe, natyrisht kjo kishte vlera të veçanta për të zgjuar ndërgjegjen e fuqive europiane, dhe për të dëshmuar para botës se shqiptarët, ndonëse nën pushtimin e egër osman, janë një nacionalitet Iliro-Alban dhe ndër më të vjetrit në Kontinentin Europian. Në të njëjtën kohë, kjo vepër vinte si një goditje e rrufeshme mbi kokat “boshe” të atyre pseudo-shqiptarëve “kolaboracionistë”, të cilëve, gradat dhe ofiqet (që ju “dhuroi” pushtuesi), kaq shumë ia kishin errësuar arsyen, saqë e quanin veten “turq” dhe Shqipërinë “Turqi e vogël”!...

“A ka dhimbje më të madhe, kur (me keqardhje) konstaton, se truri dhe zemra e shqiptarëve më të shquar, vihej në “efiçencë” dhe “konsumohej” më shumë në shërbim të të tjerëve se sa në shërbim të Atdheut, dhe kjo, jo aq nga dëshira, por më shumë nga rrethanat, vërtetë “jemi popull fatkeq”. (M.B). Gjithsesi gjatë gjithë veprimtarisë së Pashko Vasës, ajo që të bie në sy është dëshira e tij e zjarrtë për ta parë Shqipërinë të lirë dhe të përparuar, ose siç e thoshte ai vetë, - Zonjë.

Vlen t’i kujtojmë lexuesit se, Pashko Vasa, bashkë me Zef Jubanin, në vitin 1862, morën pjesë aktive në organizimin e një kryengritje në Mirditë, kundër autoriteteve pushtuese osmane. Por, edhe kohën e lirë të jetës së tij politike e shfrytëzoi edhe si njeri i pendës. Kështu shkroi frëngjisht librat: “Bosnja dhe Hercegovina gjatë misionit të Xhevdet Efendiut”, (1865), dhe “Skicë historike mbi Malin e Zi, sipas traditave të Shqipërisë”, (1872). Veprimtarinë patriotike e zhvilloi sidomos në Stambollë, ku u njoh me Kostandin Kristoforidhin dhe Hasan Tasinin etj. Pashko Vasa ishte njohës dhe zotërues i disa gjuhëve të huaja. Si njeri me përgatitje të shëndosha, historike, gjuhësore e letrare, ishte njohës i posaçëm i popujve të Ballkanit e të Lindjes. Përveç italishtes, frëngjishtes, anglishtes, në të cilat shkroi disa vepra, ai njihte gjuhët klasike - greqisht, latinisht, njihte mirë sllavishten, turqishten dhe arabishten.

Nuk gabojmë aspak nëse e klasifikojmë njërin ndër intelektualët më të mëdhenj të kohës së tij. Ai ka shkruar edhe Romanin “Bardha e Temalit” (1890), “Gramatika e shqipes”, për të huaj (1878), vjershën e famshme “O moj Shqypni”, (1880).

Si përfundim: Pashko Vasa, mbetet njëri ndër viganët e letrave shqipe, dhe ndër më të shquarit e “Rilindjes Kombëtare”.

Nese don me shum per biografine e tij eshte mire me hy edhe ne wikipedia...
User avatar
viking
Posts: 419
Joined: Tue Aug 22, 2006 5:21 pm

Re: Albanian Religion (The truth)

Post by viking »

Anjo mos koft e vertet .Islami sosht hiq se hiq..Ilirt jon kon pagan ..na i perkasim paganizmit..senet na u kan imponu ..E rrenat e mbrojtme prej ekstremistve me kalimin e kohes jon shendrru en fakte
User avatar
Saraswati
Posts: 940
Joined: Wed Aug 29, 2007 1:40 pm
Location: Gjilan

Re: Albanian Religion (The truth)

Post by Saraswati »

per fe pe jap 1 spjegim te vogel

neve shqiptarve na thojn se perfaqesohemi dikund me gati 70% besim muslimon por kjo tu e more parasysh kozmetiken qe e kan realizu turqit e mandej ndikimi fetar centra prej arabije e turkije, tu ba gjamija kudo, tash e 8 vjet tu pagu njerz mu vnu shami e me lshu mjeker, tu i more qeto sene kozmetike si baza na dalmi qe jena dikund afer 70% besimtar muslimon.


por qendron e kunderta pa shminka ftyres qe u trashigu gjithmon tu e dit qe 1 kohe ka qen kultura e jon ajo ose besimi i jon i nifar kohes, qe e kan trashigu brez mas brezi qe ja ka lan nana qikes e baba djalit del qe na qe na shume pak perfaqsohemi nga kto fet konkurrete tash e ni kohe gogja si te gjate, po ta bojm 1 ankete me pytje siq jon pershembull a bon dom gjarpni i shpijes qe osht ni besim shume i lasht i popullit ton dikund mbi 60% e shqiptarve do te thojn qe sbon dom gjarrpni i shpijes, po ti vesim a e shan diellin shqiptari do pergjigjen sigurit prap 60% se nuke shajn djellin, qe edhe dilli dikur u kan nje objekt qe ky populli jon ka besu ne to, dikund nja 14-20% e shqiptarve do te dalin ateista "elita e shokut TITO" e njo 20% do mbesin shqiptar qe besojn ne fet perkatse konkurrente te sotit

kjo ta deshmon qe badihava kozmetike badihava kalojn vjet ajo smunet mu ba fakt, me pushtime ne kto vene tonat jon ardh kishat manastiret xhamijat e krejt kto kozmetika, as islami as katolicizmi as judaizmi nuk jon shpike prej shiptarve.

ne kohen e sotit besimi ne zotin eshte besimi ma i fuqishem qe ekziston, por nuk do te thot qe patjeter duhesh te jesh musliman, katolik ose jahudi qe te besojsh ne zot, ne zot munesh me besu edhe pa participu me asnje fe, nese zoti ekziston ai te kupton ty gjendjen shpirtnore edhe ti kupton lutjet ne qfado mnyre apo gjuhe qe ja bon ti, nuk eshte domosdoshme me i recitu vjershat muslimane, katolike apo te jahudive cka po di une

qekjo eshte realiteti i shiptarve me 1 fjal na jem ma shume deista.
User avatar
Therion
Posts: 4454
Joined: Mon Sep 10, 2007 3:00 am
Location: The Giggle Loop

Re: Albanian Religion (The truth)

Post by Therion »

Saraswati wrote:per fe pe jap 1 spjegim te vogel

neve shqiptarve na thojn se perfaqesohemi dikund me gati 70% besim muslimon por kjo tu e more parasysh kozmetiken qe e kan realizu turqit e mandej ndikimi fetar centra prej arabije e turkije, tu ba gjamija kudo, tash e 8 vjet tu pagu njerz mu vnu shami e me lshu mjeker, tu i more qeto sene kozmetike si baza na dalmi qe jena dikund afer 70% besimtar muslimon.


por qendron e kunderta pa shminka ftyres qe u trashigu gjithmon tu e dit qe 1 kohe ka qen kultura e jon ajo ose besimi i jon i nifar kohes, qe e kan trashigu brez mas brezi qe ja ka lan nana qikes e baba djalit del qe na qe na shume pak perfaqsohemi nga kto fet konkurrete tash e ni kohe gogja si te gjate, po ta bojm 1 ankete me pytje siq jon pershembull a bon dom gjarpni i shpijes qe osht ni besim shume i lasht i popullit ton dikund mbi 60% e shqiptarve do te thojn qe sbon dom gjarrpni i shpijes, po ti vesim a e shan diellin shqiptari do pergjigjen sigurit prap 60% se nuke shajn djellin, qe edhe dilli dikur u kan nje objekt qe ky populli jon ka besu ne to, dikund nja 14-20% e shqiptarve do te dalin ateista "elita e shokut TITO" e njo 20% do mbesin shqiptar qe besojn ne fet perkatse konkurrente te sotit

kjo ta deshmon qe badihava kozmetike badihava kalojn vjet ajo smunet mu ba fakt, me pushtime ne kto vene tonat jon ardh kishat manastiret xhamijat e krejt kto kozmetika, as islami as katolicizmi as judaizmi nuk jon shpike prej shiptarve.

ne kohen e sotit besimi ne zotin eshte besimi ma i fuqishem qe ekziston, por nuk do te thot qe patjeter duhesh te jesh musliman, katolik ose jahudi qe te besojsh ne zot, ne zot munesh me besu edhe pa participu me asnje fe, nese zoti ekziston ai te kupton ty gjendjen shpirtnore edhe ti kupton lutjet ne qfado mnyre apo gjuhe qe ja bon ti, nuk eshte domosdoshme me i recitu vjershat muslimane, katolike apo te jahudive cka po di une

qekjo eshte realiteti i shiptarve me 1 fjal na jem ma shume deista.
un spot njof njeri,veq un ta ha zemren. :)
FARIS
Posts: 1084
Joined: Tue May 31, 2005 9:35 pm

Re: Albanian Religion (The truth)

Post by FARIS »

Saraswati

Du me te pyet seriozisht pa ironi a mi gjen ata persona qe po paguajkan pare me leshu mjekrren e me vnu shamine, nje kohe u folke qe pere 500 marka apo euro nuk me kujtohet. A mi gjen ??!!

I mjere ai njeri qe shpif. Zoti eshte i drejte, nuk shkon kjo bote qysh po menojna na dikush me vjedh e dikush me hjek, dikush me shpif per dike e mos me u denu per shpifje. Te gjitha do dalin ne diten e gjykimit.
User avatar
Clavicula
Posts: 8737
Joined: Sat Jun 30, 2007 11:24 pm
Location: East Center

Re: Albanian Religion (The truth)

Post by Clavicula »

berati-rock wrote:
Clavicula wrote:A ja kan pa hajrin naj here shqipart religjionit cilli do kofte aj, edhe cillat jon ato te mira qe naj ka pru cilli do religjion kofte?

Po menoj k'shtu si kolektiv, se individualisht osht dicka tjeter, secilli gjon prehje dikun.

Tung!
Spitalet ka kan pa hajrin weq qet shembull po ta tregoi tjer jo.Edhe ate ne Qkuk nese sbeson pyt diken.Organizatat Isalme si Sjrc etj ikan ndihmu.
:shsmile:
User avatar
Saraswati
Posts: 940
Joined: Wed Aug 29, 2007 1:40 pm
Location: Gjilan

Re: Albanian Religion (The truth)

Post by Saraswati »

FARIS wrote:Saraswati

Du me te pyet seriozisht pa ironi a mi gjen ata persona qe po paguajkan pare me leshu mjekrren e me vnu shamine, nje kohe u folke qe pere 500 marka apo euro nuk me kujtohet. A mi gjen ??!!

I mjere ai njeri qe shpif. Zoti eshte i drejte, nuk shkon kjo bote qysh po menojna na dikush me vjedh e dikush me hjek, dikush me shpif per dike e mos me u denu per shpifje. Te gjitha do dalin ne diten e gjykimit.
oj farije

ti je njo prej tyne, sa paguhesh ti tash per prapagand, se ma heret e di qe je pagu 500 mark amo a ta kan ba 250 evra a ta kan rrit pak a?

nese ekziston dita e gjykimit atehere dita e gjykimit per ty paska me kan dita ma e gata si ti je qetu tu i kajt nanen tu shpif met madhe e tu rrejt me killa edhe historin je tu naj shtremu.
User avatar
Clavicula
Posts: 8737
Joined: Sat Jun 30, 2007 11:24 pm
Location: East Center

Re: Albanian Religion (The truth)

Post by Clavicula »

FARIS wrote:ne krejt shkrimin qe keni reagu po shihet thjeshte qe jane perdor emocionet

sitting bull renesansa e leonardo da vincit e jo te arabeve, kuptoje kete rilindje qe e kam permend


Morrisonin edhe pse e konsideroj adoleshent dhe i papjekur mundem vetem mi thane le ta gjen pergjigjen e dom nikut kur pyetet ne zonen e lire nga ariani se per katoliket a eshte me pare feja apo kombi dhe shih cfare thote. keto dyja thote shkojne bashke pa fe kombi nuk ekziston, pse atehere ky dom niku perfaqesuses i kishes e thot kete? ku eshte ne kete rast feja e shqiptarit shqiptaria.

Jam duke u ngut per pune vetem nje pyetje juve qe keni reagu nje pyetje shume te thjeshte

Pse ne varrezat e shqiptareve musliman sheh simbole kombtare ndersa ne varrezat e katolikeve e ortodokseve nuk ka asnje simbol kombtar pervec kryqit

te varrezat e shqipareve musliman kom pa shqiponja e flamuj po te katoliket asnjhere

Du pergjigje ne kete send masi disa katolike ketu po ja mbajn vetes per patriot ( edhe pse kete politike e kan perderisa mbizotron islami)
Une po te pergjigjna. Ata vdesin si shqiptare, po varrosen ne mnyre tradicionale fetare. Meqe nuk kom hec neper varreza te katolikve nuk pe pohoj as nuk pe mohoj k'to qe po e thu ti. K'to e thom se kom pa shume ksi raste. Bile bile nese familja osht muslimane, edhe nese aj u kan atesit i thekun, prap se prap varroset me hoxhe, me temxhit e tallkin. Di ks ratse dmth.

Feja para kombit :roll: ?
Per mu jo. Pse? Cilla osht feja e maxhupve? Krejt besimet i kane, qaty ku ka muslimon jon muslimon, qaty ku ka shki jon ortodoks, e kjo per faktin se ata nuk kan komb, po shkojne ka osht ma but.

Ni pytje e pate, kur jon kriju kombet. Elementet e kombit s'pari jan shfqat ne Evrope ne kohen e apsolutizmit. Une nuk pe mohoj faktin qe edhe islami kadasht para shume kohe boten me pru me ni far mnyre si globalizimi qe osht sot, amo nuk e di, nese ashtu at'here Zoti kokakon dasht njeriun me ba ma te persosun, per vet vaktin qe ky nuk osht ashtu , a'here aj vizion mbetet ne leter.
Post Reply