Re: TRI ARGUMENTET MAHNITESE KUNDER EVOLUCIONIT

Shkenca, teknologjia... Diskutoni rreth ketyre lemive, tregoni, pyesni, mesoni.

Moderators: Beka Floyd, SadButTrue, bg82, adela

mr.blue

Post by mr.blue »

Jo linku qe e ka postu, mu pom punon. Po poenta osht cfare linku se, po bojn propagande me materiale te nji pseudo-autori qe me sa di une ne vendin e vet e kane arrestu per mashtrime ne biznes, me fjale tjera ai osht tip mafie (kujt i interson munet me bo hulumtime per to)...

Sa i perket ksaj temes qe e mbyllen
http://forum.rocksonte.com/viewtopic.ph ... 8&start=15

... meqenese ai ja futi anglezce, po ja fus edhe une repliken qashtu (po per ndryshim nga ajo, kto me poshte jone burime shkencore).

Bacteria make major evolutionary shift in the lab

A major evolutionary innovation has unfurled right in front of researchers' eyes. It's the first time evolution has been caught in the act of making such a rare and complex new trait.

And because the species in question is a bacterium, scientists have been able to replay history to show how this evolutionary novelty grew from the accumulation of unpredictable, chance events.

Twenty years ago, evolutionary biologist Richard Lenski of Michigan State University in East Lansing, US, took a single Escherichia coli bacterium and used its descendants to found 12 laboratory populations.

The 12 have been growing ever since, gradually accumulating mutations and evolving for more than 44,000 generations, while Lenski watches what happens.
Profound change

Mostly, the patterns Lenski saw were similar in each separate population. All 12 evolved larger cells, for example, as well as faster growth rates on the glucose they were fed, and lower peak population densities.

But sometime around the 31,500th generation, something dramatic happened in just one of the populations - the bacteria suddenly acquired the ability to metabolise citrate, a second nutrient in their culture medium that E. coli normally cannot use.

Indeed, the inability to use citrate is one of the traits by which bacteriologists distinguish E. coli from other species. The citrate-using mutants increased in population size and diversity.

"It's the most profound change we have seen during the experiment. This was clearly something quite different for them, and it's outside what was normally considered the bounds of E. coli as a species, which makes it especially interesting," says Lenski.
Rare mutation?

By this time, Lenski calculated, enough bacterial cells had lived and died that all simple mutations must already have occurred several times over.

That meant the "citrate-plus" trait must have been something special - either it was a single mutation of an unusually improbable sort, a rare chromosome inversion, say, or else gaining the ability to use citrate required the accumulation of several mutations in sequence.

To find out which, Lenski turned to his freezer, where he had saved samples of each population every 500 generations. These allowed him to replay history from any starting point he chose, by reviving the bacteria and letting evolution "replay" again.

Would the same population evolve Cit+ again, he wondered, or would any of the 12 be equally likely to hit the jackpot?
Evidence of evolution

The replays showed that even when he looked at trillions of cells, only the original population re-evolved Cit+ - and only when he started the replay from generation 20,000 or greater. Something, he concluded, must have happened around generation 20,000 that laid the groundwork for Cit+ to later evolve.

Lenski and his colleagues are now working to identify just what that earlier change was, and how it made the Cit+ mutation possible more than 10,000 generations later.

In the meantime, the experiment stands as proof that evolution does not always lead to the best possible outcome. Instead, a chance event can sometimes open evolutionary doors for one population that remain forever closed to other populations with different histories.

Lenski's experiment is also yet another poke in the eye for anti-evolutionists, notes Jerry Coyne, an evolutionary biologist at the University of Chicago. "The thing I like most is it says you can get these complex traits evolving by a combination of unlikely events," he says. "That's just what creationists say can't happen."

Journal reference: Proceedings of the National Academy of Sciences (DOI: 10.1073/pnas.0803151105)
lumiu

Post by lumiu »

mr.blue wrote:Jo linku qe e ka postu, mu pom punon. Po poenta osht cfare linku se, po bojn propagande me materiale te nji pseudo-autori qe me sa di une ne vendin e vet e kane arrestu per mashtrime ne biznes, me fjale tjera ai osht tip mafie (kujt i interson munet me bo hulumtime per to)...

... meqenese ai ja futi anglezce, po ja fus edhe une repliken qashtu (po per ndryshim nga ajo, kto me poshte jone burime shkencore).

Bacteria make major evolutionary shift in the lab

A major evolutionary innovation has unfurled right in front of researchers' eyes. It's the first time evolution has been caught in the act of making such a rare and complex new trait.

And because the species in question is a bacterium, scientists have been able to replay history to show how this evolutionary novelty grew from the accumulation of unpredictable, chance events.

Twenty years ago, evolutionary biologist Richard Lenski of Michigan State University in East Lansing, US, took a single Escherichia coli bacterium and used its descendants to found 12 laboratory populations.

The 12 have been growing ever since, gradually accumulating mutations and evolving for more than 44,000 generations, while Lenski watches what happens.
Profound change

Mostly, the patterns Lenski saw were similar in each separate population. All 12 evolved larger cells, for example, as well as faster growth rates on the glucose they were fed, and lower peak population densities.

But sometime around the 31,500th generation, something dramatic happened in just one of the populations - the bacteria suddenly acquired the ability to metabolise citrate, a second nutrient in their culture medium that E. coli normally cannot use.

Indeed, the inability to use citrate is one of the traits by which bacteriologists distinguish E. coli from other species. The citrate-using mutants increased in population size and diversity.

"It's the most profound change we have seen during the experiment. This was clearly something quite different for them, and it's outside what was normally considered the bounds of E. coli as a species, which makes it especially interesting," says Lenski.
Rare mutation?

By this time, Lenski calculated, enough bacterial cells had lived and died that all simple mutations must already have occurred several times over.

That meant the "citrate-plus" trait must have been something special - either it was a single mutation of an unusually improbable sort, a rare chromosome inversion, say, or else gaining the ability to use citrate required the accumulation of several mutations in sequence.

To find out which, Lenski turned to his freezer, where he had saved samples of each population every 500 generations. These allowed him to replay history from any starting point he chose, by reviving the bacteria and letting evolution "replay" again.

Would the same population evolve Cit+ again, he wondered, or would any of the 12 be equally likely to hit the jackpot?
Evidence of evolution

The replays showed that even when he looked at trillions of cells, only the original population re-evolved Cit+ - and only when he started the replay from generation 20,000 or greater. Something, he concluded, must have happened around generation 20,000 that laid the groundwork for Cit+ to later evolve.

Lenski and his colleagues are now working to identify just what that earlier change was, and how it made the Cit+ mutation possible more than 10,000 generations later.

In the meantime, the experiment stands as proof that evolution does not always lead to the best possible outcome. Instead, a chance event can sometimes open evolutionary doors for one population that remain forever closed to other populations with different histories.

Lenski's experiment is also yet another poke in the eye for anti-evolutionists, notes Jerry Coyne, an evolutionary biologist at the University of Chicago. "The thing I like most is it says you can get these complex traits evolving by a combination of unlikely events," he says. "That's just what creationists say can't happen."

Journal reference: Proceedings of the National Academy of Sciences (DOI: 10.1073/pnas.0803151105)
o snob me 700 usera, a ti je met mu mem jep replike shkencore a ? He qyqja e nat's

THE INVALIDITY OF THE CLAIM THAT BACTERIAL RESISTANCE TO ANTIBIOTICS IS EVIDENCE OF EVOLUTION

Darwinists generally attempt to use the antibiotic resistance of bacteria as a so-called evidence of evolution. The fact is, however, that this attribute contributes no evolution to these life forms, but actually demolishes the theory of evolution as proof of Creation. The genes in bacteria that are resistant to certain antibiotics have existed long before those antibiotics were ever manufactured. This fact is expressed as follows in Scientific American:

Many bacteria possessed resistance genes even before commercial antibiotics came into use. Scientists do not know exactly why these genes evolved and were maintained.1

The journal Medical Tribune announced that following research in 1996 it was established that bacteria widespread in the 19th century already carried resistance to antibiotics produced in the 20th century. Although it is a known scientific fact that such resistant characteristics existed in many types of bacteria before the discovery of penicillin, the attribute of resistance in bacteria is still portrayed as an evolutionary development, but this is a claim made solely for deceptive purposes. The extraordinary way that bacteria develop resistance to antibiotics that have yet to be developed is important evidence of the perfection in their creation.

Some of the proofs that the antibiotic resistance of bacteria is not evolution are as follows:

• There are countless varieties within an individual species of bacteria. Some of these possess the genetic information that bestows resistance to certain drugs. When bacteria are exposed to the effect of a particular drug those lacking resistance to it die, while resistant bacteria survive and are more able to multiply.

• After a given period of time, the non-resistant bacteria are completely replaced by these rapidly multiplying resistant bacteria. Soon after, that same species of bacteria becomes a colony consisting uniquely of individuals that are resistant to the antibiotic in question, and that antibiotic is now useless against that species of bacteria.

• But the bacteria are still the same bacteria, the species is still the same species. No evolution has taken place. Bacteria have existed on Earth for 3.5 billion years and are still here as the exact same bacteria. The claim in question is one of Darwinists’ main deceptive techniques.

Bacteria's Immunity to Antibiotics

One commonly cited evidence for evolution is the development of resistance in bacteria against antibiotics. Fifty years ago, penicillin killed many types of disease-causing bacteria. However, it is not that effective today. The development of resistance against antibiotics is supposedly direct evidence for evolution.

However, this is not the case. Before the development of penicillin, some bacteria species were already resistant. Many were not. After penicillin was used against the bacteria, the non-resistant bacteria were killed. The resistant bacteria survived and reproduced to produce more resistant bacteria. The population increase of resistant bacteria is not evolution. A new species of bacteria did not evolve. The bacteria are still the same species as they were before. What happened was only a weeding out of non-resistant bacteria.

The magazine Scientific American has to say the following in its March 1998 issue: "Many bacteria possessed resistance genes even before commercial antibiotics came into use."

kqyre snob per kon bohet fjale :

Porf. Dr. Stuart B. Levy, "The Challange of Antibiotic Resistance", Scientific American, March 1998, p. 35

edhe menja mos t'shkon me m'kuotu mo
Last edited by lumiu on Mon May 18, 2009 12:59 am, edited 2 times in total.
Micro @LF@

Post by Micro @LF@ »

mr.blue wrote:Jo linku qe e ka postu, mu pom punon. Po poenta osht cfare linku se, po bojn propagande me materiale te nji pseudo-autori qe me sa di une ne vendin e vet e kane arrestu per mashtrime ne biznes, me fjale tjera ai osht tip mafie (kujt i interson munet me bo hulumtime per to)...

AHAHAHAHAH
Ti munesh mej than ktij se eshte pseudo-shkencetar a beso um ke ba me kesh...

Jo ti po as shkenctart me te medhenj te kohes nuk po munen me kundershtu e ti qe as nje fmij smunesh me bind pom fol ktu per ta,edhe mos fol per persoalitetin e tij po per faktet e tij apo nuk ki ku me u kap tjeter kun???

ahahahah
Micro @LF@

Post by Micro @LF@ »

Edhe ju kisha lut me vazhdu shqip se po pritojna me lexu anglisht besoni se jo nashta qe sdijna ok?
mr.blue

Post by mr.blue »

Micro @LF@ wrote:

AHAHAHAHAH
Ti munesh mej than ktij se eshte pseudo-shkencetar a beso um ke ba me kesh...

Jo ti po as shkenctart me te medhenj te kohes nuk po munen me kundershtu e ti qe as nje fmij smunesh me bind pom fol ktu per ta,edhe mos fol per persoalitetin e tij po per faktet e tij apo nuk ki ku me u kap tjeter kun???

ahahahah
Dmth. argumenti yt per at autor osht qe une t'pasna shti me kesh demek, po shihesh sa i pjekun koke; perndryshe na numro universitetet ku po u ligjerojka teoria e tij, qe me mujt nime met besu qe ca thash une koka "funny".

Qe nje vegez qe i sherben najkujt noshta
http://www.youtube.com/watch?v=1L5TD3nwXXA
mr.blue

Post by mr.blue »

@lumiu
Shoq, ti ja s'koke ne rregull dicka keshtu ne koke, ja je totalisht "katunar" perndryshe kjo menyra e shprehjes tonde nuk spjegohet ndryshe.

Une se kom t'kjarte maspari fjalen 'snob' qe disa here qe po e permend, e as qe po shoh naj arsye qe kom nevoje mi pase disa usera; perndyshe nese ju krejt komunikoni qishtu osht hera e fundit e jemja qe hi n'ket forum.
Micro @LF@

Post by Micro @LF@ »

Rreth autorit dhe veprave të tij

Autori, i cili shkruan me pseudonimin HARUN JAHJA, ka lindur në Ankara në vitin 1956. Pasi mbaroi shkollën tetëvjeçare dhe të mesme në Ankara, ai studioi artet në universitetin Mimar Sinan të Stambollit, si dhe filozofi në Universitetin e Stambollit. Që nga viti 1980, autori ka publikuar libra të shumtë në fusha të ndryshme, si ato politike, fetare dhe shkencore. Harun Jahja njihet si një autor që ka shkruar punime tepër të rëndësishme për nxjerrë në shesh mashtrimet e evolucionistëve, pavlefshmërinë e pretendimeve të tyre, si dhe anët e errëta që lidhin Darvinizmin me disa ideologji shkatërrimtare.
Pseudonimi i tij përbëhet nga emrat "Harun" (Aron) dhe Jahja (Gjon), për të përkujtuar këta dy profetë që luftuan kundër mosbesimit. Vula e Profetit, e cila gjendet në kapakun e librave të autorit përmban një kuptim simbolik që ka lidhje me përmbajtjet e tyre. Kjo vulë përfaqëson Kuranin, i cili është libri dhe fjala e fundit e Allahut dhe Profetin, i cili është profeti i fundit. Nën udhëheqjen e Kuranit dhe Sunetit, autori ka për qëllim të hedhë poshtë të gjitha bazat e ideologjive anti-fetare, në mënyrë që të shuhen të gjitha kundërshtimet ndaj fesë.
Të gjitha këto punime të autorit përqendrohen rreth një qëllimi: transmetimi i mesazhit të Kuranit për të gjithë njerëzit, duke i nxitur ata të mendojnë rreth temave të rëndësishme që kanë lidhje me besimin, si ekzistenca e Allahut, njësimi i Tij, bota tjetër etj., dhe shkatërrimi i plotë i themeleve të rrënuara të sistemeve ateiste.
Harun Jahja gëzon një reputacion të madh në një gamë mjaft të gjerë lexuesish që nga India në Amerikë, nga Anglia në Indonezi, nga Polonia në Bosnje, nga Spanja në Brazil. Disa prej librave të tij janë të disponueshëm në Anglisht, Frengjisht, Gjermanisht, Italisht, Portugalisht, Urdu, Arabisht, Shqip, Rusisht, Boshnjakisht dhe Malajo; ata janë mirëpritur nga lexuesit në të gjithë botën.
Të vlerësuar në të gjithë botën, këto punime kanë shërbyer për të ndihmuar shumë njerëz të gjejnë rrugën e besimit apo të arrijnë një kuptim më të thellë të besimit të tyre. Stili i qartë, i lehtë dhe i rrjedhshëm i këtyre librave u jep atyre disa veçori karakteristike që mund të vihen re nga kushdo që i lexon apo i shqyrton ato. Këto punime kanë pasur një ndikim të shpejtë dhe rezultate tepër të kënaqshme. Është e pamundur për ata persona, që i lexojnë këto libra me kujdes dhe mendojnë rreth tyre seriozisht që të vazhdojnë të mbrojnë filozofinë materialiste, ateizmin apo çfarëdo ideologjie apo filozofie shkatërrimtare. Edhe nëse ata vazhdojnë mbrojtjen, kjo tregon se ata bazohen në sentimentalizmin e tyre, pasi këto libra i hedhin poshtë këto ideologji që nga themelet. Sot është bërë e mundur që të gjitha lëvizjet bashkëkohore jobesimtare të pësojnë një disfatë ideologjike, në saj të koleksionit të librave të shkruar nga Harun Jahja.
S’ka dyshim se këto veçori e kanë origjinën nga urtësia dhe udhëzimi i Kuranit. Autori sigurisht që nuk ndihet krenar për veten e tij; ai synon që të jetë një mjet që ndihmon të tjerët për të gjetur rrugën e drejtë të Zotit. Për më tepër, ai nuk merr asnjë përfitim material nga librat e tij. Edhe ata që përgatisin këto libra nuk marrin asnjë përfitim material. Ata duan vetëm të fitojnë kënaqësinë e Allahut.
Duke pasur parasysh këto fakte, ata që inkurajojnë njerëzit që të lexojnë këto libra, të cilët hapin sytë e zemrës dhe ndihmojnë të tjerët të bëhen adhurues të devotshëm të Zotit, bëjnë një shërbim të paçmueshëm për fenë.
Nga ana tjetër, do të ishte humbje kohe dhe energjie përhapja e atyre librave që krijojnë konfuzion në mendjet e njerëzve dhe nuk kanë ndonjë ndikim të efektshëm në largimin e dyshimeve dhe dilemave nga zemrat e tyre, siç e ka vërtetuar dhe eksperienca shumëvjeçare. Është më se natyrshme që libra të tillë që janë shkruar më tepër për të theksuar forcën letrare të autorit të tyre, sesa për të fituar kënaqësinë e Allahut, nuk mund të kenë kurrë një efekt pozitiv. Ata që dyshojnë në këtë, mund të shohin se qëllimi i vetëm i librave të Harun Jahjas është triumfi ndaj mosbesimit dhe përhapja e vlerave morale të Kuranit.
Nuk duhet të harrojmë një pikë shumë të rëndësishme: Shkaku kryesor i vazhdimit të problemeve dhe konflikteve që përballojnë muslimanët sot është ndikimi ideologjik i mosbesimit. Të gjitha këto do të marrin fund kur të arrihet disfata ideologjike e mosbesimit dhe të sigurohemi që çdo njeri i njeh mrekullitë e krijimit dhe moralin kuranor, në mënyrë që të gjithë njerëzit të jetojnë me frymën e tyre. Duke marrë në konsideratë gjendjen e botës sot, e cila i çon njerëzit në një humnerë të thellë dhune, korrupsioni dhe konfliktesh, është e qartë që ky shërbim duhet të jetë i diponueshëm sa më shpejt dhe sa më efektivisht që të jetë e mundur. Përndryshe, mund të jetë shumë vonë.
Ne shpresojmë që me Vullnetin e Zotit, librat e Harun Jahjas do të luajnë këtë rol tepër të rëndësishëm në shekullin XXI dhe do të ndihmojnë njerëzit të fitojnë paqen, bekimin, drejtësinë dhe lumturinë e premtuar në Kuran.
Micro @LF@

Post by Micro @LF@ »

mr.blue wrote:
Dmth. argumenti yt per at autor osht qe une t'pasna shti me kesh demek, po shihesh sa i pjekun koke; perndryshe na numro universitetet ku po u ligjerojka teoria e tij, qe me mujt nime met besu qe ca thash une koka "funny".

Qe nje vegez qe i sherben najkujt noshta
http://www.youtube.com/watch?v=1L5TD3nwXXA
Per pjekurine me duke se shihet kush eshte me i pjekur...
Por te lutem mos u kap ne individ kapu per FAKTEVEEE te tij
lumiu

Post by lumiu »

mr.blue wrote:@lumiu
Shoq, ti ja s'koke ne rregull dicka keshtu ne koke, ja je totalisht "katunar" perndryshe kjo menyra e shprehjes tonde nuk spjegohet ndryshe.

Une se kom t'kjarte maspari fjalen 'snob' qe disa here qe po e permend, e as qe po shoh naj arsye qe kom nevoje mi pase disa usera; perndyshe nese ju krejt komunikoni qishtu osht hera e fundit e jemja qe hi n'ket forum.
Eh si shkurt...

Maspari e kqyr me kon pe hap gojen, a kon je tu e etiketu se osht shume naive nese mendon qe ke gjet kllinc para vetes si objekt hajgarje. Nese se kupton fjalen SNOB osht edhe ma naive nese mendon qe denjoj mu marr me ty a qe t'konsideroj si qenie qe merr oksigjen. Kshtu qe ma mire kpute qitu mos te qojna une ti ma gat.

Osht bo nifar rutine ktu n'forum me hi parashutista e lluzera 24/7, edhe se qka i flug diqka veq kah teologjia non stop kurre skom mujt me dit ? Shume interesant !! E kur ka 1 bilion tema tjera ktu e qifti yt orientohet veq qanej edhe nxit debate qe ktu jon dikutu para 2-3 vjete, kjo mu m'bon me konkludu qe qifti yt ja osht antar i perjashtum prej ktuhit po qe apet se apet ska mujt mu socializu n'perditshmeri, ja je antar ktu i regjistrum ama po ki qef edhe me ni user tjeter me t'pallit pordhat ma shume.

14 postime, krejt te TEOLOGJIA ? A po vrehet qellimi a jo ? U msum me ksi fllesha mo, sje i pari as i mrami. Spo du me ta ndalu me postu kerkah se sjom kerkushi ktu, ama fort po ma thin qikjo forma e flleshave...qe maspari hin i gjun dy tre fllesha te naj teme, masnej kqyr ku po bohet ma nxet edhe kush po reagon, edhe tek qatehere vazhdon me dhirje. Ti mu per fe ABSOLTUISHT ski drejt mem follirat (pa i lexu t'pakten dy libra bazike fetare), e gjithashtu per shkence jo se jo kur sma din bagazhin akademik...

Sa per at Dawkins lluzerin te dish qe shume e koqja u lu me to n'kit forum...shume kena kesh me to...sa qe edhe vet evolucionistat e forumit kan fillu me ndryshu mendim kur e kan lluzerizmin e tij...mos t'vazhdoj me copy paste ktu me ri-ri-ri-ri-ri perserit kllipin e tina kur u mbet para kamerave si I DHIM pa dit me jep pergjigjje n'pytjen ma t'thjeshte t'mundshme se bohemi bajat kshtu qe ma mire pe kryjm...

Pa pike rrespekti Fatlumi.
Last edited by lumiu on Mon May 18, 2009 1:45 am, edited 1 time in total.
Micro @LF@

Post by Micro @LF@ »

lumiu wrote:

Eh si shkurt...

Maspari e kqyr me kon pe hap gojen, a kon je tu e etiketu se osht shume naive nese mendon qe ke gjet kllinc para vetes si objekt hajgarje. Kshtu qe ma mire kpute qitu mos te qojna une ti ma gat.
Osht bo nifar rutine ktu n'forum me hi parashutista e lluzera 24/7, edhe se qka i flug diqka veq kah teologjia non stop kurre skom mujt me dit ? Shume interesant !! E kur ka 1 bilion tema tjera ktu e qifti yt orientohet veq qanej edhe nxit debate qe ktu jon dikutu para 2-3 vjete, kjo mu m'bon me konkludu qe qifti yt ja osht antar i perjashtum prej ktuhit po qe apet se apet ska mujt mu socializu n'perditshmeri, ja je antar ktu i regjistrum ama po ki qef edhe me ni user tjeter me t'pallit pordhat ma shume.

14 postime, krejt te TEOLOGJIA ? A po vrehet qellimi a jo ? U msum me ksi fllesha mo, sje i pari as i mrami. Spo du me ta ndalu me postu kerkah se sjom kerkushi ktu, ama fort po ma thin qikjo forma e flleshave...qe maspari hin i gjun dy tre fllesha te naj teme, masnej kqyr ku po bohet ma nxet edhe kush po reagon, edhe tek qatehere vazhdon me dhirje. Ti mu per fe ABSOLTUISHT ski drejt mem follirat (pa i lexu t'pakten dy libra bazike fetare), e gjithashtu per shkence jo se jo kur sma din bagazhin akademik...

Sa per at Dawkins lluzerin te dish qe shume e koqja u lu me to n'kit forum...shume kena kesh me to...sa qe edhe vet evolucionistat e forumit kan fillu me ndryshu mendim kur e kan lluzerizmin e tij...mos t'vazhdoj me copy paste ktu me ri-ri-ri-ri-ri perserit kllipin e tina kur u mbet para kamerave si I DHIM pa dit me jep pergjigjje n'pytjen ma t'thjeshte t'mundshme...

Lumni:
nashta osht problemi qe disa njerz nuk dijn si ti qasen nje problemi te caktuar dhe qdo qasje e tyre eshte subjektive dhe aspak nuk perkon me relitetin ,
apo ndoshta disa njerez e zgjedhin kete metode (pra te gjutjes se fleshave) qe t'iu mundesohet qe te mesoj me shum dhe te tregohet i menqur...
degjoni :
Nuk eshte turp mos me dit turp eshte mos me msu....
lumiu

Post by lumiu »

Micro @LF@ wrote:
lumiu wrote:

Eh si shkurt...

Maspari e kqyr me kon pe hap gojen, a kon je tu e etiketu se osht shume naive nese mendon qe ke gjet kllinc para vetes si objekt hajgarje. Kshtu qe ma mire kpute qitu mos te qojna une ti ma gat.

Sa per at Dawkins lluzerin te dish qe shume e koqja u lu me to n'kit forum...shume kena kesh me to...sa qe edhe vet evolucionistat e forumit kan fillu me ndryshu mendim kur e kan lluzerizmin e tij...mos t'vazhdoj me copy paste ktu me ri-ri-ri-ri-ri perserit kllipin e tina kur u mbet para kamerave si I DHIM pa dit me jep pergjigjje n'pytjen ma t'thjeshte t'mundshme...

Lumni:
nashta osht problemi qe disa njerz nuk dijn si ti qasen nje problemi te caktuar dhe qdo qasje e tyre eshte subjektive dhe aspak nuk perkon me relitetin ,
apo ndoshta disa njerez e zgjedhin kete metode (pra te gjutjes se fleshave) qe t'iu mundesohet qe te mesoj me shum dhe te tregohet i menqur...
degjoni :
Nuk eshte turp mos me dit turp eshte mos me msu....
epo qikjo po t'kall o njeri... :?
Beka Floyd

Post by Beka Floyd »

Mundsisht qasjuni temes, sa ma larg 'ofendimeve' personale. per ndryshe merren masa. vrejtja vlene per krejte, sidomos per mr.blue-n

flm n'mirekuptim!
mr.blue

Post by mr.blue »

lumiu wrote:

Eh si shkurt...

Maspari e kqyr me kon pe hap gojen, a kon je tu e etiketu se osht shume naive nese mendon qe ke gjet kllinc para vetes si objekt hajgarje. Nese se kupton fjalen SNOB osht edhe ma naive nese mendon qe denjoj mu marr me ty a qe t'konsideroj si qenie qe merr oksigjen. Kshtu qe ma mire kpute qitu mos te qojna une ti ma gat.

Sa per at Dawkins lluzerin te dish qe shume e koqja u lu me to n'kit forum...shume kena kesh me to...sa qe edhe vet evolucionistat e forumit kan fillu me ndryshu mendim kur e kan lluzerizmin e tij...mos t'vazhdoj me copy paste ktu me ri-ri-ri-ri-ri perserit kllipin e tina kur u mbet para kamerave si I DHIM pa dit me jep pergjigjje n'pytjen ma t'thjeshte t'mundshme se bohemi bajat kshtu qe ma mire pe kryjm...

Mu pom doket lluzerizem me te kthy pergjigje ne kto ca ke thone shoq, e ki krejt te personalizum muhabetin dhe s'ka gjo konstruktive per temen; vec osht fakt qe te 14-t postimet i kom tek Teologjia, thjesht per arsyen qe kjo teme me terheke ma shume, edhe s'kom kohe me hi edhe neper tema tjera qaq.

Pe shoh si obligim me te tregu qe ky klipi per t'cilin (me sa pe vrej une) e ki fjalen, osht ne fakt; montim, qe u bo per shkaqe propaganduese fetare.

Atyre qe ju intereson, ja linku i vidjos
http://www.youtube.com/watch?v=-uz1CiDDIq4
http://www.youtube.com/watch?v=B_MN_O9I ... re=related

ose i artikullit
http://www.skeptics.com.au/articles/dawkins.htm

perndryshe une me kaq pershendetem nga komuniteti juaj,
shendet.
mr.blue

Post by mr.blue »

Beka Floyd wrote:Mundsisht qasjuni temes, sa ma larg 'ofendimeve' personale. per ndryshe merren masa. vrejtja vlene per krejte, sidomos per mr.blue-n

flm n'mirekuptim!
Te lutem, kontrolloji edhe njehere shkrimet dhe e veren me mire se kush filloi muhabetin me ofendime personale, nejse me t'mira.
lumiu

Post by lumiu »

mr.blue wrote: Pe shoh si obligim me te tregu qe ky klipi per t'cilin (me sa pe vrej une) e ki fjalen, osht ne fakt; montim, qe u bo per shkaqe propaganduese fetare.

Atyre qe ju intereson, ja linku i vidjos
http://www.youtube.com/watch?v=-uz1CiDDIq4
http://www.youtube.com/watch?v=B_MN_O9I ... re=related

ose i artikullit
http://www.skeptics.com.au/articles/dawkins.htm

perndryshe une me kaq pershendetem nga komuniteti juaj,
shendet.
Kur ka ndodh kjo ngjarje, une para teje jom kon n'rrjedha me dit se qka n'realitet osht puna e krejt ksaj. E kom lexu edhe artikullin qe e ki postu ti. Ama duhet me kon shume naiv edhe mos me vrejt qe tipi jet 11 sekonda pa fol si i DHIM. Tash nese thu qe edhe qajo intervist qe ai e ka bo osht montim kompjuteristik une muna veq me t'repliku me ni t'keshne cinike.Nese mendon qe i kan bo najfar lloj montazhe atehere montazha e vetme osht nese dikush e len kllipin veq 11 sekonda edhe thot "kqyre ska fol hiq". Jo une e postova kllipin krejt komplet edhe shihet qka flet ai mas 11 sekondave. "Stop that, I'm thinking" thot edhe vazhdon masnej.

Pra une nuk shantazhova me kllip me thon qe ska fol kurgjo. Kllipi ke gati 4 minuta. Ama per ni autor "bestseller", librat e t'cilit jon perkthy n'40 gjuhe boterore, ni pauze e tille t'kish qene ai i sgiurt n'pordhat e veta s'kish me qene fort e mundshme apo jo ? E di qe je ni nervoz n'qato momente po qka me bo. Osht shume naive me besu qe kreaconistat ja kan bo naj montazh kur ne ni rast t'tille krejt kredoja e tyne kish ra. Per montazha e per fallsifikate KAMPIONA jeni ju !! Apo mos baba jem e rrejti njerezimin me "Njerin e Piltdounit", me "Oto Bengen", "Njeriun e Nebraskes", e me pordhacjone tjera. U lose baby, have a nice trip to enjoyin' whith that shit.